آقای جلیلی! شوخی می کنید که ۲۰۰ کشور FATF را نمی‌فهمد فقط شما و کره شمالی می فهمید؟/ آقای رئیسی نسبت شما با مواضع علم الهدی در خصوص زنان چیست؟

همتی گفت: مردم می خواهند بدانند اینترنت امن یعنی چه؟ یعنی اینستاگرام بسته شود و چند میلیون شغل از بین برود و هرکس برای فعالیت هایش بیاید و مجوز بگیرد.

آقای جلیلی! شوخی می کنید که 200 کشور FATF را نمی‌فهمد فقط شما و کره شمالی می فهمید؟/ آقای رئیسی نسبت شما با مواضع  علم الهدی در خصوص زنان چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در پاسخ به سوالی در خصوص تعادل میان فعالیت اقتصادی زنان و ارزش های خانواده گفت:

بحث زنان و فعالیت آنها بسیار مهم است. الان 50 درصد جمعیت کشورمان زنان هستند و متاسفانه ما شاهدیم که آنقدر که باید جایگاه آنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد و حتی در مورد آنها بی عدالتی هایی نیز رخ می‌دهد.

سیاری از این زنان تحصیل کرده هستند و نیاز به کار دارند و این در صورتی محقق می شود که دولت زمینه لازم را برای ایجاد یک محیط اجتماعی سالم در این روند داشته باشد. الان تعداد فرصت های شغلی برای زنان برابر با مردان نیست و حتی همان 30 درصد گفته شده هم محقق نشده است که من برنامه ام تحقق همین میزان است.

زنان تحصیلکرده که دنبال کار آفرینی هستند در دولت من شرایط برای انجام امورشان تسهیل خواهد شد،همچنین زنان سرپرست خانوار مشکلات بسیاری دارند و حتی برخی از آنان جزء دهک‌های پایین جامعه هستند که باید از طریق هدفمند کردن یارانه‌ها و نه پول پخش کردن آن مشکل را حل کرد.

من در حال حاضر چند سوال از آقای رئیسی دارم که می‌خواهم از ایشان بپرسم و امیدوارم در همین جا پاسخ این سوالات را بدهند.

آقای رئیسی به من گفتند که چرا الان لیست بدهکاران بانکی را به من دادید. ما قبل از این هم این لیست را داده بودیم و پرونده‌های آنان در قوه قضائیه موجود است. البته برخی از آنها پیش نمی رود که باید در این زمینه علت بررسی شود، اما الان هم آقای رئیسی اگر شما صلاح می‌دانید اسامی این افراد با اعلام کنید چرا به من می گویید که اعلام کنم.

آقای جلیلی حرف‌هایی می‌زند که نمی‌دانم شوخی می‌کند یا نه؟ ایشان می گوید FATF به درد کشور نمی‌خورد. 200 کشور آن را پذیرفته‌اند، یعنی فقط شما می‌فهمید آقای جلیلی؟ آن 200 کشور نمی فهمند؟ تنها کسی که اینطور فکر می‌کند شما هستید و کره شمالی.

این برای جلوگیری از پولشویی و تروریسم است. چرا ما باید طوری عمل کنیم که در دنیا ما را به عنوان حامی پولشویی یا تروریست مطرح کنند.

الحمدلله آقای رئیسی دو سال است دارد تبلیغات می‌کند اما ما فرصت کمی برای این کار داشتیم، سوال مردم از آقای رئیسی این است که برنامه ایشان در مورد اینترنت چیست؟ ایشان از اینترنت امن صحبت می‌کند. آیا معناش فیلترینگ اینستاگرام است. مردم بدانید که با فیلتر شدن اینستاگرام چند میلیون شغل به مشکل می‌خورد و بدانید که موضوع اینترنت امن یعنی همین که آقایان می گویند، یعنی اینکه می‌خواهند اینترنت را طبقه بندی و جیره بندی کنند. این چه معنایی دارد؟

چرا وزیر ارتباطات شجاع ما باید برای پاسخگویی به شکایات دادستانی به دادگاه برود؟ چرا دوستان شما در کمیته مربوطه رای به فیلترینگ دادند؟ چرا الان دوستان آقای طبری آزاد هستند، آیا زمین ها از آنها پس گرفته شد.

نسبت شما با مواضع آقای علم الهدی درباره زنان و حضور آنها در محاکم قضاییچیست؟ چند سال است به مصوبات در این زمینه عمل نکردیم، صراحتا بگویید تفکرات شما با تفکرات آقای علم الهدی در مورد زنان نزدیکی دارد یا نه؟

شما در مناظره قبل هم نگفتید که با گشت ارشاد مخالفید. لطفا صراحتا بگویید با گشت ارشاد مخالفید یا نه.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان