آقای رئیسی همین الان دستور رفع فیلترینگ را بدهید /از رهبری درخواست عفو برای دستگیر شدگان آبان ۹۸ بکنید

محسن مهرعلیزاده از رئیسی خواست از رهبری درخواست عفو برای دستگیرشدگان آبان ۹۸ بکند.

آقای رئیسی همین الان دستور رفع فیلترینگ را بدهید /از رهبری درخواست عفو برای دستگیر شدگان آبان 98 بکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن مهرعلیزاده در فرصت 3 دقیقه ای نقد رقبا گفت:

معتقدم که اگر سیطره سیاست را از اقتصاد برداریم، همه مسائل برطرف می‌شود. واقعیت در جامعه امروز این است که با دیوارنوردی ها، معطل کردن FATF و ایجاد مشکل در مذاکرات و ...کشور ما به یک نقطه ای رسیده است که آنچه را درمی آوریم فوقش همان را می خوریم. حداکثر درآمد هر ایرانی 6 هزار دلار است که همان را می خوریم و ریالی برای سرمایه گذاری نداریم.

امروز ریالی برای سرمایه گذاری در داخل وجود ندارد، در حالی که ایرانیان خارج از کشور سرمایه دارند؛ امروز ما 7 میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که حداقل 5 میلیون نفر آنها افرادی متخصص و دارا هستند و باید فضای امنی برای سرمایه گذاری آنها ایجاد کنیم.

سرمایه در غرب، چین، ژاپن، کره و هند است و تکنولوژی هم در همین جا هاست؛ اما تا زمانی که بخواهیم دنبال تنش و ماجراجویی در دنیا باشیم، وضعیت همینی هست که امروز هست؛ حال اگر بخوانیم دولت قبل را محکوم کنیم یا خیر را من نمی دانم؛ آقای رییسی که جزو سران 3 قوه هستند مگر در مسأله بنزین نبود که تصمیم بدی گرفته شد و به بدی هم اجرا شد. امروز آقای رییسی از اینکه اینستاگرام و تلگرام دارند صحبت می‌کنند در حالیکه موضوع فیلترینگ هم در کشور مطرح است.

یک مقداری باید نگرانی‌ها را کاهش دهیم و فقط حرف نزنیم، آقای رییسی حالا که با مردم مهربان شده‌اید، همین الان لطف کنید و دستور بفرمایید که فیلترینگ ها برداشته شود. 

در ماجرای آبان 98 عده زیادی دستگیر شدند یا کشته شدن همین الان درخواست عفو از رهبری داشته باشید تا آنها که داغدار و نگران هستند این نگرانی ها را کاهش داد، فقط حرف نزنیم.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان