همتی: هیچ ترسی ندارم نه برادرانم فاسدند نه همسر و فرزندانم /به هیچ کسی باج نمی دهم /نگذارید ۲۸ خرداد بشود ۲۸ مرداد

همتی گفت: ا جوانان ما چه کردید که از شعار رای من کو؟ به رای بی رای رسیدند؟ ما در انتخاب‌های خود اشتباه کردیم اما باعث نمی‌شود اگر زمین خوردیم دیگر بلند نشویم.

همتی: هیچ ترسی ندارم نه برادرانم فاسدند نه همسر و فرزندانم /به هیچ کسی باج نمی دهم /نگذارید 28 خرداد بشود 28 مرداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در بخش پایانی مناظره اظهار کرد،

براندازان خارجی و تندروهای داخلی من را تخریب کردند. برخی از کارهای آقایان حاضر در جلسه را هم گردن من انداختند اما من چیزی نگفتم. همه آقایان حاضر در اینجا می‌دانند که من با دستان تقریباً خالی در برابر ترامپ جنگیدم اما به روی خود نمی‌آورند چرا که باید تخریب کنند.

من دو ساعت پیش از ثبت‌نام در وزارت کشور حاضر شدم. آقای روحانی رییس جمهوری خوبی در دوران تعامل بود اما هیچکس نمی‌دانست که در دوران جنگ اقتصادی چگونه عمل خواهد کرد. هیچکس ترامپ و کارهایش را پیش‌بینی نمی‌کرد. تیم ناهماهنگ اقتصادی و سنگ‌اندازی برخی از تندروها در داخل باعث این وضعیت شد. اما وقتی بنزین گران می‌شود رییس‌جمهوری نباید در این شرایط بخندد و بگوید من صبح شنبه فهمیدم.

سه سال است که آقایان دارند تخم یأس و ناامیدی می‌کارند و می‌گویند رای شما هیچ اهمیتی ندارد. تندروهای داخلی و براندازان خارجی از شما می‌ترسند چون بازی آنها بهم می‌خورد.

با جوانان ما چه کردید که از شعار رای من کو؟ به رای بی رای رسیدند؟ ما در انتخاب‌های خود اشتباه کردیم اما باعث نمی‌شود اگر زمین خوردیم دیگر بلند نشویم.

نمی‌گذارم کسی به خاطر معیشت شرمنده خانواده خود شود. این کاری است که من بلدم. از تاج‌زاده و جنیدی تا صفایی فراهانی تا آذری جهرمی از مسجدجامعی و ظفرقندی تا محمدجواد ظریف همه می‌توانند کنار من باشند.

 من هیچ ترسی ندارم نه برادرانم فاسدند نه همسر و فرزندانم. به هیچکس باج نداده و نخواهم داد. روز انتخابات‌ بزنید زیر میز و نگذارید 28 خرداد بشود 28 مرداد. قدرت خود را به همه کسانی نشان دهید که می‌گویند اگر مشکل دارید بگذارید و بروید. اینجا وطن ماست.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان