بهنوش بختیاری از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد + ویدیو

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در یکی ویدیو تبلیغاتی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو که روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد، دعوت کرده است

بهنوش بختیاری از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد + ویدیو

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در یکی ویدیو تبلیغاتی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو که روز جمعه 28 خرداد برگزار خواهد شد، دعوت کرده است. وی در بخشی از سخنان خود مردم را دعوت می کند که دست از غر زدن و نق زدن و همچنین هیجان های الکی برداشته و برای تعیین سرنوشت خود بعد از یک دوره سخت اقتصادی، پای صندوق های رأی حاضر شوند.

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در یکی ویدیو ظاهراً تبلیغاتی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو که روز جمعه 28 خرداد برگزار خواهد شد، دعوت کرده است.

بختیاری در این ویدیو می گوید: «توی این سال هایی که گذشت، همه ما ایرانیا بحران هایی رو پشت سر گذاشتیم و حال خیلیامون خوب نبود. من می دونم شما هم می دونین اما ما یه خانواده ایم دیگه. وقتی که رازی داریم، اصولاً باید بین خودمون بمونه، وقتی مشکلی داریم باید بین خودمون حلش کنیم، به قول معروف آبروداری کنیم، درسته؟ از نظر اقتصادی بهمون خیلی سخت گذشت، روزای خیلی بدی رو تجربه کردیم. خود من به همراه خانواده ام مشکلاتی رو پشت سر گذاشتیم که شاید به خواب هم نمی دیدیم که توی همچین شرایط اقتصادی ناجوری گیر کنیم، مثل یه باتلاق، هر روز هم پایین تر رفتیم. اما یه جایی وقتشه که این سنگ ها رو بریم وا بکنیم دیگه. یه جایی وقتشه که تموم کنیم. الان وقت اون دوستیه س، وقت اتحاده س، وقتیه که همه بیایم با هم وایسیم پشت هم بگیم آقا ما می خوایم این مرض وحشتناک اقتصادی رو تمومش کنیم برای همیشه».

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در یکی ویدیو ظاهراً تبلیغاتی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو که روز جمعه 28 خرداد برگزار خواهد شد، دعوت کرده است.

بهنوش بختیاری در ادامه این فایل ویدیویی می گوید: «ما می خوایم حرفمون رو بزنیم. من هم مثل شما، خانواده من هم مثل شما. ازتون خواهش می کنم پشت هم باشیم و تمام مشکلاتمون رو ریشه کن کنیم. ما یه خاکی داریم زیبا، پر از منابع حاصلخیز، پر از ثروت. ما باید از این خاک استفاده کنیم. حف گرفتنیه. ما باید حقمون رو از خاکمون بگیریم. چه جوری؟ تموم کنیم غر غر رو ،نق رو. اعتراضای الکی رو، هیجان های بیخودی رو، تموم کنیم، وایسیم پشت هم و همگی برای کشورمون تصمیم بگیریم و بگیم که ما می خوایم کشورمون اینچنین باشه، با قلبمون، با ذهنمون، با منطقمون. من هم مثل شمام، جزو همین مردمم و بسیار برای کشورم، برای خانوادم، برای خودم، برای همسرم غصه خوردم. مسائل اقتصادی خیلی منو هم اذیت کرده ولی می خوام باشم و ایندفعه کم نیارم، حرفمو بزنم و مشارکت داشته باشم در مورد کشورم. ممنون. با من باشید».

صحبت های بهنوش بختیاری با واکنش های مخالف و موافق کاربران در شبکه های مجازی روبرو شده است. بیشتر اعتراضات کاربران نسبت به صحبت های بختیاری در مورد غرغر کردن و نق نزدن بعد از مشکلات شدید اقتصادی برای عموم مردم است. شایان ذکر است که بهنوش بختیاری چندین بار دیگر نیز با ویدیوهای تبلیغاتی و اظهارنظر در مسایل سیاسی جنجال آفرین شده بود.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های جنجالی بهنوش بختیاری؛ از رئیس‌جمهور بعدی تا مسائل جنسی در صدا و سیما

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان