۱۳+۱ مورد از شکیل ترین طرح های تابستانی ناخن

معمولا با شروع فصل تغییرات زیادی در مدل آرایش مو و صورت و غیره ایجاد می‌شود که ناخن‌ها هم از این تغییرات به دور نیستند

13+1 مورد از شکیل ترین طرح های تابستانی ناخن

معمولا با شروع فصل تغییرات زیادی در مدل آرایش مو و صورت و غیره ایجاد می‌شود که ناخن‌ها هم از این تغییرات به دور نیستند. در هنگام طراحی کردن ناخن هم لاک ناخن یکی از اجزای اصلی است که کمک می‌کند تا این طراحی جذاب‌تر و زیباتر به نظر برسد. استفاده از لاک ناخن دخترانه فانتزی جدید و براق کمک می‌کند تا احساس خنکی بیشتری در فصل تابستان داشته باشید. اگر معمولا به سراغ لاک ناخن سفید و یا مشکی ساده می‌روید، بهتر است در فصل جدید تغییرات بیشتری در آنها بدهید.

پیش از شروع طراحی ناخن‌هایتان باید بدانید که اگر برای مرتبه اول می‌خواهید طراحی کنید بهتر است با طرح‌های ساده شروع کنید. طرح‌های ساده هم به اندازه خودشان جذابیت و شیکی دارند. در ادامه به چند طرح شکیل در فصل پیش رو یعنی تابستان می‌پردازیم. پس ما را همراهی کنید.

1.  طراحی هندوانه

سالها است که طرح هندوانه برای ناخن‌ها و به خصوص در فصل تابستان کاربرد دارد و شما برای انجام این طرح نیاز دارید که از رنگ‌های صورتی پاستیلی، سبز نعنایی و سایه سفید استفاده کنید. فراموش نکنید که در پایان برای تکمیل هندوانه خود از سه نقطه سیاه بر روی آن استفاده کنید.

2.  سفید با رنگی دیگر

یکی از رنگ‌هایی که مخاطبان بسیاری در تابستان دارد رنگ سفید است که همراه با یک رنگ جزئی دیگر در کنار آن می‌تواند گزینه بسیار جذابی برای فصل گرم باشد.

3.  رنگ سبز گرمسیری

رنگ سبز گرمسیری یکی از رنگ‌های خوبی است که از نظر روشنی با دیگر رنگ‌های تابستانی تفاوت زیادی داشته و بسیار سیر است. این رنگ همچنین برای آن دسته از افرادی که از رنگ رایج و خیلی روشن استفاده نمی‌کنند بسیار مناسب است.

4.  رنگ آبی تابستانی

رنگ آبی تابستانی در نتیجه ترکیب رنگ سفید و آبی به دست می‌آید که در نگاه اول کمی پیچیده است اما برای استفاده از آن نیازی نیست که خیلی حرفه‌ای باشید و اگر می‌خواهید برای بار اول اقدام به طراحی کنید، این طرح گزینه خوبی است. شما می‌توانید با استفاده از لاک آبی و نوارهایی از لاک سفید این طراحی را انجام دهید.

5.  طرح فرنچ

اگر قصد دارید که از طرح فرنچ استفاده کنید و آن را شیک‌تر کنید می‌توانید به جای استفاده از طرح کلاسیک صورتی کمرنگ با فرنچ سفید از رنگ‌های پر طراوت با فرنچ گلدن رز یا طلایی استفاده کنید. شما حتی می‌توانید برای هر انگشت از یک رنگ منحصر به فرد استفاده کرده و از پنج رنگ روشن مختلف استفاده کنید.

6.  زرد لیمویی و روشن

تابستان گرم با تابش شدید آفتاب تابستانی همراه است و تعجبی ندارد که یکی از رنگ‌های محبوب هم در این زمان لاک ناخن زرد لیمویی است. شما حتی می‌توانید از ناخن مصنوعی برای استفاده از این رنگ استفاده کنید و آنها را به صورت بلند یا کوتاه طراحی کنید. انواع ناخن مصنوع در مدل‌های بلند و کوتاه در بازار وجود دارند که اگر از مدل ناخن مصنوعی بی‌ رنگ یا کریستالی خریداری کنید می‌توانید به دلخواه آن را دیزاین کرده و لاک بزنید.

7.  طرح راه راه

برای استفاده از دیزاین راه راه برای طرح تابستانی ناخن‌ها شما می‌توانید از رنگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید و برای اعمال این طرح هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ‌ها نخواهید داشت. طرح‌های راه راه در مقایسه با دیگر دیزاین‌ها اسپرت‌تر هستند.

8.  طرح ماربل یا مرمری

دیزاین ناخن‌ها به صورت مرمری یکی از مدل‌هایی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و ناخن‌های شما را بسیار جذاب می‌کند. بهتر آن است که از این طرح بر روی یک یا دو ناخن استفاده کنید تا بهتر دیده شوند. برای این طرح از یک رنگ پایه که عمدتا سفید است، استفاده می‌شود و رگه‌هایی از یک رنگ دیگر روی آن طراحی می‌شود که طراحی سنگ‌های مرمر را به خاطر شما می‌آورد.

9.  دیزاین هندسی ناخن

گزینه مناسب دیگری که می‌توانید برای تابستان بر روی ناخن‌هایتان استفاده کنید، استفاده از خطوط صاف و تیز برای ساخت اشکال هندسی بر روی آنها است. شما می‌توانید از هر شکل و طرح هندسی برای این کار استفاده کنید و آنها را با استفاده از لاک رنگ بزنید. این طرح‌ها بسیار شما را متفاوت می‌کند.

10.       طراحی متالیک ناخن

استفاده از ناخن فلزی یا متالیک جزو آن دسته از مدل‌هایی است که درخشش خیره کننده‌ای به ناخن‌های شما می‌دهد. برای استفاده از این طرح بهتر است اندازه ناخن‌های شما کمی بلندتر از حالت طبیعی باشد زیرا این کار کمک می‌کند تا جذابیت رنگ متالیک بر روی ناخن‌ها بیشتر به چشم بیاید.

11.       استفاده از رنگ پاستلی

یکی از ترندهای محبوبی که این روزها بیشتر مورد توجه است و هیچ وقت هم از مد نمی‌افتد و گزینه خوبی برای تابستان است استفاده از رنگ‌های پاستلی است که پالت رنگی آن در این لینک وجود دارد. این رنگ‌ها جذابیت مخصوص به خود را دارند  و از نمونه آنها به رنگ‌هایی مثل یاسی، نعنایی، لیمویی، صورتی و آبی روشن می‌توان اشاره کرد. این رنگ‌ها بسیار ملایم بوده و برای دیزاین ناخن می‌توانید از یکی از آنها یا ترکیبی از طیف‌های مختلف رنگ پاستلی استفاده کنید و مانیکور تابستانی جذابی را تجربه کنید.

12.       دیزاین سایه‌ای یا آمبره

این مدل از دیزاین ناخن به وسیله ایر براش یا اسفنج ایجاد می‌شود و زیبایی منحصر به فردی را به ناخن‌های شما می‌دهد. برای این کار شما می‌توانید رنگ لاک مورد نظر را روی انگشتان استفاده کنید و حالت سایه‌ای یا آمبره را بر روی آن به وجود بیاورید.

13.       طراحی ناخن با جزئیات گرافیکی

شاید یکی از طرح‌هایی که بسیار در تابستان جسورانه به نظر برسد، استفاده از جزئیات گرافیکی برای طراحی ناخن شما است. برای این کار بهتر است برای آنکه طرح‌ها بهتر دیده شوند، از رنگ‌های متضاد برای کشیدن جزئیات گرافیکی استفاده شود.  البته استفاده از رنگ‌های ملایم هم می‌تواند به زیبایی این طرح‌ها کمک کند اما چشمگیر نخواهد بود.

14.       طراحی مدل CD

این مدل طراحی از ناخن هالوگرامی در دهه 90 میلادی الهام گرفته است که در آن از ذرات پر زرق و برق استفاده می‌شد. این طراحی ناخن دارای رنگی دلنواز است و به دلیل دارا بودن رنگدانه‌ای خاص نور را به شکل زیبایی انعکاس می‌دهد. اگر از این طرح بر روی ناخن طبیعی استفاده شود جلوه و زیبایی بیشتری در فصل تابستان پیدا خواهد کرد.

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان