قیمت زیبایی دندان (لمینت دندان ۱۴۰۰ ، بلیچینگ و ارتودنسی)

لمینت دندان روشی بسیار جدید برای اصلاح فرم دندان ها و زیباسازی لبخند شما هستند. لمینت دندان زمانی که برای زیباسازی دندان های جلو انجام شود اصطلاحا لمینت دندان طرح لبخند نامیده می شود که نیازمند استفاده از لمینت دندان با کیفیت و دقت بالا نیز می باشد

قیمت زیبایی دندان (لمینت دندان 1400 ، بلیچینگ و ارتودنسی)

لمینت دندان روشی بسیار جدید برای اصلاح فرم دندان ها و زیباسازی لبخند شما هستند. لمینت دندان زمانی که برای زیباسازی دندان های جلو انجام شود اصطلاحا لمینت دندان طرح لبخند نامیده می شود که نیازمند استفاده از لمینت دندان با کیفیت و دقت بالا نیز می باشد. لمینت دندان به لایه ای سرامیکی و همجنس دندان گفته می شود که شکل ظاهری و رنگ دندان ها را بهبود می بخشد و فاصله بین دندان ها را اصلاح می کند.

در این مطلب در خصوص لمینت دندان طرح لبخند و  قیمت لمینت دندان در سال 1400  می پردازیم و به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ میدهیم با ما همراه باشید.

لمینت دندان چگونه است ؟

لمینت دندان لایه ای بسیار نازک از جنس سرامیک و یا لمینت دندان ونیر است که بر روی دندان های اصلی شما برای زیبایی چسبانده می شود و برای لمینت دندان طرح لبخند، دندان ها نیازمند مقداری تراش هستند که به اندازه 0.1 میلیمتر دندان های اصلی تراشیده می شوند تا لایه نازک لمینت دندان بر روی آنها به خوبی چسبیده شود.

برای انجام لمینت دندان معاینه و مشاوره پزشک متخصص زیبایی ضروری است چرا که انجام لمینت دندان بر روی دندان های سالم و مرتب امکانپذیر است. لازم بذکر است که اگر دندان های شما دارای کج شدگی و بی نظمی می باشد قبل از انجام لمینت دندان شما نیازمند ارتودنسی دندان هستید تا پس از صاف و مرتب شدن تمامی دندان ها بتوانید زیبایی آنها را توسط لمینت دندان دوچندان کنید.

در حال حاضر  قیمت ارتودنسی  در تهران و کلینیک دندانپزشکی روشا بسیار مناسب است و می توانید از طریق طرح های پرداخت قسطی هزینه ارتودنسی نیز در آسودگی کامل اقدام نمائید. همچنین ما در کلینیک دندانپزشکی روشا تمامی روش های ارتودنسی دندان اعم از ارتودنسی متحرک، ارتودنسی ارزان، ارتودنسی سرامیکی و غیره را توسط متخصص ارتودنسی دندان انجام میدهیم تا با خیالی اسوده بتوانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان داشته باشیم.

قیمت لمینت دندان در سال 1400

هزینه لمینت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت لمینت می تواند متفاوت باشد. عوامل مختلفی همچون:

  • جنس لمینت دندان
  • تعداد دندان هایی که نیاز به لمینت دارند.
  • محل مطب دندانپزشکی و پزشک متخصص لمینت دندان
  • وضعیت فعلی دندان های شما (وضعیت دندان ها قبل از انجام روکش لمینت دندان)

 

تمامی موارد فوق در تعیین هزینه نهایی لمینت موثر هستند به عنوان مثال اگر دندان های شما نیازمند تراش بیشتری برای انجام لمینت باشند قطعا نیازمند زمان و کار بیشتری هستند و هزینه افزایش می یابد یا در مورد محل دندانپزشکی و متخصص لمینت دندان باید متذکر شد که مطب دندانپزشکی در مرکز شهر تهران به مراتب هزینه کمتری نسبت به مطبی در شمال شهر برای انجام لمینت دندان دریافت میکنند.

جدول هزینه لمینت دندان در سال 1400

جدول هزینه لمینت سرامیکی
نوع لمینت دندان ضخامت لمینت قیمت لمینت ضمانت
لمینت زیرکونیا 0.5 میلیمتر 2.000.000 5 سال
لمینت ایمکس 0.3 میلیمتر 4.000.000 5 سال
لمینت سرامیکی گلس 0.2 میلیمتر 5.000.000 15 سال
لمینت طلا محاسبه با قیمت روز طلا – تماس بگیرید 44477880-021

 

قیمت لمینت دندان در جدول بالا بر اساس هر واحد دندان می باشد که پس از معاینه و مشاوره پزشک متخصص زیبایی به شما لمینت دندان هایی که می توانید استفاده کنید را پیشنهاد می کند و بسته به بودجه مورد نظر خورد می توانید انتخاب کنید که کدام یک از انواع لمینت دندان را بکار بگیریم.

* ضمانت لمینت دندان ها شامل شکستگی و لب پریدگی روکش های لمینت می شود.

* قیمت لمینت دندان طلا بر اساس نرخ روز طلا محاسبه می شود و جهت آگاهی از این نوع لمینت و مشاهئه نمونه های لمینت دندان طلا با مشاورین ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می شود برای آشنایی کامل تر با انواع لمینت دندان و تمامی مدل ها و همچنین هزینه لمینت دندان در سال 1400 حتما به سایت کلینیک دندانپزشکی روشا در جنت آباد مراجعه نمائید و یا جهت مشاوره و ویزیت رایگان با شماره های 44477880-021  ؛  09307777221  تماس بگیرید تا مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن شما عزیزان را راهنمایی کنند.

فیلم لمینت دندان

برای آشنایی بهتر شما عزیزان در این بخش فیلم لمینت دندان را قرار دادیم تا دقیقا از روال کار لمینت دندان مطلع شوید و بتوانید با آگاهی بیشتر و بهتر نسبت به انجام لمینت اقدام کنید.

در بخش فیلم لمینت دندان در سایت دندانپزشکی روشا فیلم مراحل لمینت دندان را قرا داده ایم تا دقیقا از مراحل لمینت دندان آگاه شوید و با نحوه درمان لمینت دندان آشنا شوید.

پس حتما به مطلب قیمت لمینت دندان در سایت کلینیک دندانپزشکی روشا مراجعه کنید.

مزایای لمینت دندان

  • لمینت دندان یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های زیبایی دندان می باشد.
  • لمینت دندان شفافیت و زیبایی بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.
  • طول درمان لمینت دندان بسیار کم و در حد 2 الی 3 جلسه درمانی می باشد.
  • روکش های لمینت دندان از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • مقرون بصرفه بودن هزینه لمینت دندان نسبت به نتیجه عالی ای که حاصل میشود.
  • مقاومت عالی لمینت دندان در برابر آلودگی و رنگپذیری بسیار کم

عوارض لمینت دندان

  • قیمت لمینت دندان بدلیل عواملی مثل جنس متریال، حساسیت لمینت و تجربه پزشک بالاتر از روش های دیگر است.
  • لمینت دندان را فقط می توان بر روی دندان های سالم و مرتب استفاده کرد و دندان های نامرتب ابتدا باید ارتودنسی شوند و بعد لمینت دندان
  • اگر جزو افرادی هستید که دندان قروچه میکنید لمینت دندان برای شما مناسب نیست و خطر شکستگی لمینت وجود دارد.
  • لمینت دندان نیازمند ایجاد تراش روی دندان اصلی است، هرچند که این تراش ها بسیار ناچیز هستند اما یکی از عوارض لمینت دندان به حساب می آید.
  • ایجاد حساسیت های دندانی پس از تراش دندان های اصلی وجود دارد.
  • عدم امکان ترمیم لمینت دندان : اگر لمینت دندان دچار شکستگی شود، برخلاف کامپوزیت و دندان های طبیعی امکان ترمیم آنها وجود ندارد و باید یک واحد لمینت به کلی تعویض شود.
  • قیمت بالاتر نسبت به هزینه بلیچینگ دندان

آیا لمینت دندان درد دارد ؟

قبل از هرچیز باید بگوییم که خیر: لمینت دندان درد ندارد اما همانطور که در بالاتر توضیح دادیم برای انجام لمینت دندان لازم است که دندان های اصلی مقداری تراش خورده و سطحی کاملا صاف و صیقلی داشته باشند. هنگام تراش دندان های شما بی حسی دندان استفاده می شود و هیچگونه احساس ناخوشایندی را تجربه نخواهید کرد اما بدلیل تراش سطح دندان ها احتمال اینکه پس از تراش دندان هایتان مقداری حساس شوند وجود دارد.

تفاوت لمینت دندان و بلیچینگ دندان

یکی از سوالات رایج مراجعه کنندگان همیشه تفاوت لمینت دندان با بلیچینگ است که لمینت دندان بهتر است یا بلیچینگ ؟

بصورت کلی دو روش برای رهایی از دندان های زرد و غیر شفاف وجود دارد که بلیچینگ دندان و لمینت دندان می باشد. هر دو این روش ها برای سفید کردن دندان های شما استفاده میشود. اما به این نکته توجه داشته باشید که بلیچینگ دندان روشی موقت و کوتاه مدت است که باید هر ساله توسط پزشک تمدید شود و همچنین میزان سفید شدن دندان های هر شخص در این روش کاملا متفاوت می باشد.

هزینه بلیچینگ دندان بسیار کمتر از روش لمینت دندان می باشد و از لحاظ هزینه ای قابل مقایسه نیستند. در نهایت با توجه به وضعیت دندان های شما پزشک متخصص بهترین روش درمانی مورد نیاز را به شما پیشنهاد می دهد.

امیدواریم که با درمان های زیبایی بصورت کامل آشنا شده باشید و اگر نیاز به مشاوره رایگان و ویزیت پزشک متخصص دارید حتما با کلینیک دندانپزشکی روشا در جنت آباد تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن وقت ویزیت رایگان خود را رزرو کنید.

شماره های تماس دندانپزشکی روشا در جنت آباد :  44477880-021  ؛  7777221-0930

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان