صعود اتریش و هلند به دور حذفی یورو ۲۰۲۰

دیدارهای شب دوم از دور آخر مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی هلند در دیداری تشریفاتی و صعود اتریش به‌عنوان تیم دوم گروه C آغاز شد.

صعود اتریش و هلند به دور حذفی یورو 2020

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین شب از دور پایانی بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020، امشب (دوشنبه) از گروه C دو بازی همزمان از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها، تیم‌های ملی هلند و اتریش پیروز شدند. نتایج این دو بازی به شرح زیر است:

هلند 3 - مقدونیه شمالی صفر
گل‌ها: ممفیس دپای در دقیقه 24، جورجینیو واینالدو در دقایق 51 و 58

اوکراین صفر - اتریش یک
گل: بائوم‌گارتنر در دقیقه 21

هلند در حالی با گلزنی ستاره جدید بارسلونا و ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام، سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و با حداکثر امتیازات (9 امتیاز) راهی مرحله بعد شد که بردن یا باختن در این بازی هیچ سود و ضرری به حالش نداشت. هلندی‌ها به لطف دو پیروزی قبلی‌شان موفق شده بودند که صعودشان به‌عنوان تیم اول گروه را قطعی کنند. با این حال فرانک دی‌بوئر سرمربی هلندی‌ها تیم اصلی‌اش را برابر مقدونیه شمالی به زمین مسابقه فرستاد تا برای حریف هیچ شانسی جهت صعود به مرحله حذفی باقی نماند. هلند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها باید با تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F‌ بازی کند.

برخلاف بازی هلند و مقدونیه، مصاف تیم‌های ملی اوکراین و اتریش در ورزشگاه ملی بخارست کشور رومانی، بسیار حساس‌ بود، چرا که هر دو تیم با شرایط کاملاً مساوی به میدان رفتند و تیم برنده مستقیماً به مرحله بعدی راه پیدا می‌کرد. این اتفاق به لطف گلی بائوم گارتنر که از روی ارسال دیوید آلابا مدافع جدید رئال مادرید زد، برای اتریشی‌ها رخ داد و آنها با کسب پیروزی و شش امتیاز تیم دوم گروه شدند. اتریش در مرحله بعدی رقابت‌ها باید به مصاف ایتالیا، تیم اول گروه A‌ برود، دیداری که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد. اوکراین باخت، اما با وجود این شکست هنوز شانس صعود دارد و باید منتظر پایان یافتن مرحله گروهی بماند تا ببیند که آیا خواهد توانست به‌عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر به مرحله حذفی راه پیدا کند یا نه.

258 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان