کیهان:دستاورد انتخابات اخیر،انتخاب فرزندفرهیخته و پا به رکاب و آزمون داده انقلاب است

کیهان نوشته است:یکی از سران اصلی جبهه اصلاحات که افتخار می‌کرد با توصیه خود، مردم را به حمایت از دولت کنونی ترغیب کرده است، اخیراً با صدور بیانیه‌ای پرسیده است «عدم شرکت (بی سابقه) بالای پنجاه درصد از مردم و وجود بالاترین درصد رأی‌های باطله اگر نشانه دلسردی و نومیدی مردم و فاصله آنان با حکومت نیست، نشان چیست»؟

کیهان:دستاورد انتخابات اخیر،انتخاب فرزندفرهیخته و پا به رکاب و آزمون داده انقلاب است

باید پرسید مگر مشکلاتی که مردم با آن روبه‌رو بوده‌اند محصول دولت تحت حمایت شما نیست؟! دلسردی مورد ادعای جنابعالی نشانه بی‌اعتمادی مردم به شما و حزب و گروهتان است. دلیل می‌خواهید؟
چه دلیل و سندی گویاتر از اینکه تمام توان و ظرفیت خود را برای حمایت از نامزد مورد نظرتان به کار گرفتید ولی با کمترین استقبال مردم نیز روبه‌رو نشدید! آیا این واقعیت ملموس نشانه آن نیست که مردم از شما و حزب و دارو دسته‌تان به تنگ آمده‌اند؟!

درصد کمتر مشارکت در انتخابات اخیر علاوه‌بر مشکلات کمرشکنی که طی 8 سال اخیر از سوی دولت به مردم تحمیل شده است، علت‌های دیگری نیز دارد که به آن پرداخته و بازهم خواهیم پرداخت. برشمردن مستند این علت‌ها به وضوح نشان می‌دهد که انتخابات 1400 و نتیجه آن یعنی انتخاب فرزند فرهیخته، پا به رکاب و آزمون داده انقلاب، یکی از بزرگترین دستاوردها بوده است و مردم با وجود موانعی که به آن اشاره خواهد شد، حماسه‌ای ماندگار آفریده‌اند.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان