سایت فیلمک دانلود و تماشا آنلاین فیلم و سریال

سایت فیلمک یک سایت دانلود و تماشای فیلم و سریال است که به صورت روزانه فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌ی شما را (خارجی و ایرانی) بارگزاری می‌کند.

فیلمک

همه‌ی ما در گذشته مجبور بودیم برای تماشا یا خرید فیلم‌ و سریال‌ مورد علاقه‌مان، مسافت زیادی را طی کنیم و به سینما برویم؛ اما اکنون میتوان به لطف سایت‌های دانلود رایگان فیلم و سریال، درحالی که بر روی کاناپه لم داده‌ایم و بدون پرداخت هیج هزینه‌ای، به تماشای فیلم‌ مورد علاقه‌مان زیر باد خنک کولر بپردازیم.

سایت فیلمک یک سایت دانلود و تماشای فیلم و سریال است که به صورت روزانه فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌ی شما را (خارجی و ایرانی) بارگزاری می‌کند. همچنین برای کسانی که درصدد انتخاب فیلم هستند توضیح مختصری در مورد فیلم، بازیگران، امتیاز فیلم، ژانر و کشور سازنده خواهد داد تا مخاطب انتخابی نزدیک به علاقه‌ی خود انجام دهد.

درباره‌ی فیلمک

سایت فیلمک، رسانه‌ا‌‌‌ی آنلاین برای دوستداران فیلم و سریال است. هدف ما در این رسانه پر کردن اوقات فراغت شماست. فیلمک تاپ منبعی رایگان است که با استفاده از آن، لینک‌هایی به وب سایت‌های کاملا رایگان خواهید یافت و می‌توانید نمایش‌های تلویزیونی، انیمیشن‌ها، سریال‌های نمایش‌ خانگی و فیلم‌های برتر FULL HD، HD و BluRay را تماشا کنید.

همچنین ترافیک استفاده از سایت فیلمک نیم بها میباشد.

فیلمک دارای یک رابط کاربری زیبا و آسان برای استفاده‌ی کاربران است. هر فیلم یا سریالی که در این وبسایت آپلود میشود، بر اساس کیفیت مختلف طبقه بندی میشود. توسعه دهندگان سایت فیلمک تاپ حداکثر تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا مشتریان از پخش انلاین و دانلود بدون دردسر و ایمن لذت ببرند.

در فیلمک تاپ میتوان بدون عضو شدن در سایت، فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را با هر کیفیتی که خواهان آن هستید، دانلود یا آنلاین تماشا کنید. همچنین امکان پخش زنده در آن وجود دارد و میتوانید به صورت آنلاین و با مصرف حجم کمتری از اینترنت، به تماشای فیلم با عزیزان‌تان بنشیند و لحظات ماندگاری را به ثبت برسانید.

برای پیدا کردن فیلم مورد نظرتان میتوانید با رفتن به صفحه فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی این کار را انجام دهید و یا از قسمت جستجو در کادر سفید رنگ بالای صفحه اسم فیلم را سرچ کنید تا مرورگر در یک لحظه نتایج را به شما نشان دهد. به علاوه شما می‌توانید فیلم‌های خارجی را با زبان اصلی، به صورت زیرنویس چسبیده، به صورت دوبله و یا حتی دوزبانه در سایت ما دانلود کنید و آن را تماشا کنید.

در فیلمک فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید

filmak.top یک وب سایت پخش فیلم با یک جستجوگر قوی ست که بر روی آن می‌توانید مشخصات فیلم‌ها را بر اساس سال انتشار، بیشترین بازدید، رتبه بندی IMDb، ژانر، کشور و کیفیت مورد نظرتان مشاهده کنید. زیر نویس فیلم‌ها بر اساس کیفیت‌ها نیز در سایت آپلود خواهند شد و شما حتی میتونید زیرنویس فیلم‌ها را برای همه‌ی کیفیت‌ها به صورت یکجا دانلود کنید.

ژانر فیلم‌ و سریال‌ها

ما در این رسانه‌ی آنلاین، آرشیوی غنی از هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی داریم که تمام سلایق را دربرمیگیرد.
فیلمک تخصصی‌ترین سایت دانلود و پخش آنلاین فیلم و سریال است که همه‌ی ژانرهای اکشن، تخیلی، هیجانی، عاشقانه، ترسناک، معمایی، جنگی، تاریخی، پلیسی، رزمی و ... را در برمیگیرد. بنابراین طرفدار هر ژانری که باشید،سایت فیلمک می‌تواند سلیقه‌ی شما را تحت پوشش قرار دهد و نیاز شما را برطرف سازد.

عضویت در سایت فیلمک

همانطور که ذکر شد دانلود فیلم و سریال در سایت فیلمک تاپ وابسته به عضویت شما در آن نیست و همه‌ی علاقه ‌مندان می‌توانند فیلم‌ها را دانلود کنند یا به صورت پخش زنده ببینند. در عین حال عضویت در سایت فیلمک تاپ به منظور مطلع شدن از آخرین انتشارات و فیلم‌های آپلود شده در سایت است.

شما با عضو شدن در فیلمک جزو اولین کسانی خواهید بود که از انتشار قسمت‌های جدید سریال‌ها و فیلم‌های در حال اکران کارگردانان بزرگ جهان آگاه خواهید شد و آنها را مشاهده می‌کنید. بنابراین عضو شدن در سایت فیلمک برای فیلمبازان یک نیاز ضروری به حساب می‌آید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان