گروه طراحی و سئو سایت وبری

یکی از شرکت هایی که می توانید برای کسب اطلاعات لازم از آن استفاده کنید شرکت طراحی سایت در کرج با عنوان گروه وبری می باشد که با بهره گیری از مهندسین مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی به شما علاقمندان در این حوزه می باشد.

اگر به دنبال  درک درست از طراحی سایت هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید که اطلاعات زیادی در این زمینه به شما داده خواهد شد. برای تعریف وب سایت باید نگاهی گذرا به تاریخچه آن بیندازید که وقت زیادی را از شما نمی گیرد. وب سایت های زیادی وجود دارند که قدمت آن بیش تر از 20 سال نیست. اولین طراحی سایت در اگوست سال 1991 متولد شد که  توسط تیم برنامه نویسی برنرز لی به وجو آمد.اگر به سایت هایی که در آن دوره ساخته شد مراجعه کنید متوجه این موضوع می شوید که هیچ گونه طراحی خاصی نداشته و از المان هایی مانند تصویر صوت و فیلم پشتیبانی نمی شدند. به مرور زمان و رفته رفته شرکت هایی آمدند که طراحی های گرافیکی و ظاهری زیبا به مرورگر ها اضافه کردند که نمونه بارز آن شرکت مایکرو سافت می باشد. این کمپانی در سال  2000میلادی با ارائه اولین نسخه از مرورگر انقلابی عظیم در این حوزه را به وجود آورد.

در واقع طراحی سایت به معنی ایجاد یک پایگاه در بستر اینترنت برای ارائه محصولات و خدمات به افراد می باشد. تمامی موارد گفته شده دارای پروسه تکاملی است که برای ورود به این حوزه باید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشید که عبارتند از :

  • تولید محتوا
  • طراحی اولیه از وب سایت و لایه سازی صفحات آن
  • طراحی گرافیکی
  • سئو سایت

اگر شما قصد داشتن یک وب سایت قدرنمند در زمینه ارائه خدمات و فروش محصولات را داشته باشید باید تمامی اصول فنی و ظاهری طراحی را رعایت کنید تا توسط مرورگر گوگل جزء رتبه های برتر قرار گیرید.

طراح سایت چه وظایفی دارد؟

یک وب دیزاین یا طراح سایت با توجه به نوع وب سایت و پروسه درگیر در آن وظایف او تعریف می شود. در حالت کلی راه اندازی و طراحی سایت توسط دو مقوله ی بک اند و فرانت اند انجام می شود.

طراحی سایت فراند اند کار به کسی گفته می شود که وظیفه طراحی ظاهری وب سایت را برعهده دارد. در واقع هر چیزی که شما در سایت مشاهده می کنید توسط کد های برنامه نویسی شده انجام می شود تا به چهره سایت زیبایی خاصی ببخشد. اما پشت ظاهر وب سایت کد هایی مخفی است که از نظر بیننده پنهان بوده و ایجاد آن وظیفه بک اند کار می باشد. در واقع اگر بخواهیم تعریف ساده  از آن ارائه دهیم در پس هر عکس العملی در سایت کدهلیی وجود دارد که از نظر کاریر مخفی و پنهان است.

برای راه اندازی وب سایت به چه ابزار هایی نیاز خواهیم داشت؟

آیا برای شما هم اتفاق افتاده است که کامپیوترتان همه برنامه ها را بدون کندی اجرا کند و موجب به هم ریختن اعصاب نشود؟ بله درسته یکی از اصلی ترین ابزارها برای راه اندازی وب سایت سیستم عامل پر سرعت و بروز می باشد. به عبارت دیگر برای طراحی سایت می توان از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده کرد که هرکدام از آن ها سرعت مختلفی دارند. بنابراین توصیه می کنیم از قالب هایی استفاده کنید که سرعت مناسبی داشته باشند.

انواع طراحی سایت

تمامی وب سایت های  امروزی به دو روش استاتیک و داینامیک طراحی می شوند. در روش استاتیک از هر صفحه سایت یک فایل به سمت سرور بارگزاری و ذخیره می شود تا در صورت نیار عینا از دیتا بیس باز خوانی شوند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این روش در سال 2008  مورد استفاده قرار می گرفت امنیت بالا برای اتصال به سرور و طراحی آسان وب سایت بود. به مرور زمان با ایجاد سرور های رایگان و پشتیبانی دائمی این روش منسوخ شده و از روش داینامیک برای دیزاین سایت ها استفاده می شود.

طراحی سایت به روش داینامیک به گونه است که ظاهر صفحه ثابت بوده ولی محتوای آن در شرایط مختلف متغیر می باشد. که با توجه به نوع جستجو کاربر محتوای این صفحات ایجاد می شود.

هدف از طراحی سایت چیست؟

وب سایت ها با اهداف مختلفی راه اندازی می شوند. با یک جستجو در مرورگرها متوجه خواهید شد که وب سایت هایی که فعال هستند با عناوین فروشگاهی خبری  وبلاگی و... ساخته شده اند که هدف هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. اما اگر به جزئیات آن ها دقت کنید خواهید دانست که موفق ترین افراد در این حوزه کسانی هستند که از اصول پیاده سازی و بهینه سازی سایت پیروی کرده اند تا اطلاعات محتوایی سایت خود را به مشتریان خود یه نمایش قرار دهند.

اگر بخواهم طراحی سایت آموزش ببینم چه مراحلی را باید طی کنم؟

شاید شما هم علاقمند به وارد شدن در عرصه طراحی سایت باشید و تمامی مفاهیم آن را فرا بگیرید. باید یاد آوری کنم که یادگیری این علم به صورت اصولی و کارآمد کار دشواری نیست. برای آموزش فقط کافی است منابع معرفی شده در این حوزه را به صورت آنلاین یا حضور در کلاس های حضوری مطالعه کرده و تمامی تمرینات مربوطه را با دقت انجام دهید. البته یکی از شرکت هایی که می توانید برای کسب اطلاعات لازم از آن استفاده کنید شرکت طراحی سایت در کرج با عنوان گروه وبری می باشد که با بهره گیری از مهندسین مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی به شما علاقمندان در این حوزه می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان