راهنمای مدیکال برندگان لاتاری برتر مهاجر

یکی از مراحلی که برندگان لاتاری باید آن را پشت سر بگذارند تا به مصاحبه سفارت برسند، مدیکال است. مدیکال یک سری فرایند پزشکی است که برندگان لاتاری را مورد معاینه قرار می دهند و در صورت نیاز یک سری از واکسن ها به آن تزریق می کنند.

مرحله مدیکال برندگان لاتاری

به گزارش مجموعه برتر مهاجر: یکی از مراحلی که برندگان لاتاری باید آن را پشت سر بگذارند تا به مصاحبه سفارت برسند، مدیکال است. مدیکال یک سری فرایند پزشکی است که برندگان لاتاری را مورد معاینه قرار می دهند و در صورت نیاز یک سری از واکسن ها به آن تزریق می کنند. در مقاله راهنمای مدیکال برندگان لاتاری از برتر مهاجر قصد داریم در مورد فرایند به صورت دقیق تر صحبت کنیم و در نهایت برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم که می تواند شما از سردرگمی در امور برندگان لاتاری نجات دهد. تا پایان این مقاله همراه با مجموعه برتر مهاجر باشید.

سفارت آمریکا فرایند مدیکال در ایران را قبول ندارد. به همین دلیل شما مجبور هستید امور مدیکال خود در کشوری که قرار است در آنجا به مصاحبه بروید، انجام دهید. برای همین پیشنهاد ما این است که چند روز قبل از وقت سفارت خود، وقت مدیکال خود را تنظیم کنید.

به طور کلی فرایند مدیکال برای برندگان لاتاری باید توسط مراکز مورد اطمینان سفارت انجام شود؛ در بخش های بعدی به شما خواهیم گفت چطور می توانید این مراکز را پیدا کنید.

در فرایند مدیکال مواردی مثل بینایی، چکاپ کامل، قد، وزن و ... مورد بررسی قرار می گیرد که اعتبار این معاینات تنها 6 ماه است. با توجه به موضوع اعتبار مدیکال، در صورتی پروسه گرفتن ویزای شما بیش از 6 ماه شد، شما باید قبل از مراجعه مجدد به سفارت وقت مدیکال گرفته و امور مربوط به آن را انجام دهید.

بهتر زمان برای رفتن به مدیکال 6 روز قبل از وقت سفارت است. برای پیدا کردن مراکز مورد اطمینان سفارت می توانید به travel.state.gov مراجعه کنید. برای گرفتن وقت مدیکال بهتر است یک ماه زودتر اقدام کنید.

برندگان لاتاری که فرزندان 2 تا 14 سال دارند به این نکته توجه کنند که حداقل زمان مورد نیاز برای دریافت جواب مدیکال فرزندشان 4 روز است.

مدارک مورد نیاز برای مدیکال

مدارک مورد نیاز برای مدیکال

  • کارت زرد (کارت واکسیناسیون بین المللی)
  • پاسپورت
  • 4 قطعه عکس پاسپورت
  • پرینت نامه دعوت به مصاحبه

نکته: اگر بیماری خاصی جسمی یا روانی دارید حتماً گواهی آن را به مراکز مدیکال ارائه دهید. همچنین داروهایی که مصرف می کنید نیز باید نسخه آن را به پزشک معاینه کننده نشان دهید.

لیست آزمایش های برندگان لاتاری

تست سیفیلیس: این تست برای افراد بالای 15 سال صادر می شود. تست سیفیلیس از طریق آزمایش خون انجام می شود. سیفیلیس نوعی بیماری آمیزشی می باشد که قابل درمان است. ممکن در تست اول این آزمایش مثبت شود اما برای داشتن اطمینان خاطر این تست از شما دوباره گرفته می شود که احتمال دارد در تست دوم جواب شما منفی باشد.

تست سوزاک: در این تست نیز اشخاصی که حداقل 15 سال دارند انجام می شود. این تست از طریق ادرار انجام می شود. در صورتی که جواب این تست مثبت شود آن فرد می تواند نسبت به درمان خود اقدام و پس از بهبودی برای ویزا درخواست دهد.

نکته: برای درخواست ویزا شما تنها تا پایان سال مالی آمریکا که پایان ماه سپتامبر است، می توانید اقدام کنید. بعد از گذشت این زمان پرونده شما بسته شده و شانس خود را برای دریافت ویزا از دست می دهید.

تست اشعه ایکس: این تست نیز مربوط به افراد بالای 15 سال است. زنان باردار توجه کنند که این تست ممکن است برای آن ها خطرناک باشد. به همین خاطر قبل از دادن این آزمایش حتماً از یک پزشک زنان و زایمان مشاوره دریافت کنید. این تست از قفسه سینه گرفته می شود.

تست خلط: در صورتی که در تست اشعه ایکس تشخیص داده شد که فرد مبتلا به بیماری سل است باید تست خلط را در سه روز متوالی در سه مرحله انجام دهید. در این تست یک سری آزمایشات میکروبی انجام می شود که ممکن حدود 2 ماه طول بکشد.

تست DNA: این تست الزامی نیست و تنها به تشخیص آفیسر این تست انجام می شود. این در حالتی که آفیسر به رابطه والدین و فرزند شک کند.

تست مواد مخدر: این تست از طریق ادرار انجام می شود که افراد زیر 15 سال نیازی به انجام این تست ندارند.

نکته: به یاد داشته باشید که واکسن های خود را حداقل 30 مانده به وقت مدیکال بزنید. این زمان اگر کمتر شود ممکن به مشکل برخورد کنید، زیرا بعضی از واکسن ها دارای ویروس زنده هستند که این موضوع باعث اختلال در روند مدیکال شما می شود.

به یاد داشته باشید هنگام مدیکال به هیچ عنوان با پزشک مورد نظر جر و بحث نکنید. زیرا ممکن است برای شما آزمایش یا واکسن اضافی تجویز کند که باعث از دست دادن پول و زمان بیشتری خواهید شد.

مدیکال برای خانم های باردار

مدیکال برای خانم های باردار

زنان باردار که قصد رفتن به مدیکال دارند باید 3 روز قبل به پزشک خود مراجعه کرده و زمان دقیق حاملگی خود را که با استفاده از سونوگرافی انجام می شود تعیین کنند. به یاد داشته باشید که برای زدن تمامی واکسن ها با پزشک خود هماهنگ کنید. همچنین برای انجام تست اشعه ایکس حتماً حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا در این فرایند به مشکل برخورد نکنید.

نتیجه مدیکال

بعد اینکه تمامی آزمایشات و معاینات انجام شد در صورت نبود مشکل، نتیجه مدیکال شما به صورت یک نامه پلمب شده به شما تحویل داده می شود که باید آن را به آفیسر سفارت خود ارائه دهید. هرگونه آسیب رساندن به این نامه باعث از بین رفتن اعتبار آن می شود و شما باید مجدداً درخواست نامه جدید دهید. در بعضی از مواقع این نامه در اختیار شما گذاشته نمی شود و مستقیماً برای سفارت ارسال می شود.

پیشنهاد ویژه

راهنمای اخذ ویزای لاتاری

در این مقاله به طور کلی موضوع مدیکال را برای شما توضیح دادیم. اکنون شما یک دیدگاه کلی نسبت به مرحله مدیکال دارید. اگر علاقه‌مندید مرحله مدیکال را با دقت پیش ببرید می توانید از پکیج آموزش اخذ ویزای لاتاری برتر مهاجر استفاده کنید. در این پکیج کلی نکته به شما گفته شده که باید آن ها را یادداشت کنید و چندین بار آن ها را مرور کنید. در این پکیج علاوه مرحله مدیکال، مراحل تکمیل فرم DS-260، جمع آوری و تهیه مدارک، واکسیناسیون، چک کردن ویزا بولتن، انجام مصاحبه و در نهایت گرفتن گرین کارت خود توضیح داده شده. برای تهیه این پکیج می توانید در گوگل کلمه "برتر مهاجر" را سرچ کرده و وارد این سایت شوید. بعد از ورود در بخش ابتدایی سایت گزینه پکیج‌های ما را مشاهده می کنید که با کلیک روی آن و سپس با انتخاب گزینه آموزش اخذ ویزای لاتاری می توانید جزئیات این پکیج را مطالعه کرده و اگر دوست داشتید می توانید آن را تهیه کنید. با تهیه این پکیج آموزشی شما از هر گونه استرس، سردرگمی در مراحل راحت می شوید و یک مهاجرت اصولی را می توانید تجربه کنید. راستی روی این پکیج 30 دقیقه مشاوره رایگان است که هر جا به مشکل خاصی خوردید با کارشناسان برترمهاجر در ارتباط باشید.

09123458035

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان