سوئیچ کیش

اجاره ماشین در کیش باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود و برای گشت‌وگذار در کیش دیگر نیازی به هزینه‌ای برای تاکسی نیست.

اجاره خودرو در کیش

جزیره کیش، مروارید خلیج فارس که با ساحلی طلایی‌رنگ و آفتابی درخشان ،با آب‌هایی نیلگون و آسمانی فیروزه‌ای که محیط بسیار زیبایی را برای سفرهای توریستی فراهم آورده است در دسته زیباترین ساحل‌های جهان قرار دارد و از توابع شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان و از دیدنی‌ترین و نامی‌ترین مکان‌های توریستی در ایران است. البته کیش نام جدید و امروزی این جزیره است و در قدیم آن را “ قیس” می‌نامیدند. به لحاظ ظاهر این جزیره که بیضوی است و در ۱۲ کیلومتری ساحل شبیکوه قرار دارد.

جزیره کیش از دوران کهن پر رفت‌ و آمد و پربازدید بوده است بطوریکه در روزگاران قدیم نیز منطقه‌ای تجاری بین ایران ، چین و اروپا بوده است. جزیره کیش از شرق به تنگه هرمز و از جنوب به کشورهای امارات عرب و از غرب نیز به کشورهای بحرین و عربستان راه ارتباطی دارد. هرساله در حدود ۱ میلیون نفر گردشگر به جزیره کیش سفر می‌کنند و می توانند با اجاره خودرو در کیش با قیمت اجاره خودرو مناسب از سوئیچ کیش از این جاذبه‌ها و مقاصد سفری زیبا براحتی بازدید کنند.

جزیره کیش به‌غیراز دریا و آب‌های تمیز و سواحل کم‌عمق دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که در ادامه به تعدادی از زیباترین مکان‌های آن اشاره خواهیم کرد که می‌تواند مقصد سفرهای خانوادگی و دوستانه شما دوستان باشد.

چرا در کیش نیاز به اجاره ماشین داریم

اجاره ماشین در کیش باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود و برای گشت‌وگذار در کیش دیگر نیازی به هزینه‌ای برای تاکسی نیست.

این سوال مطرح می‌شود که چرا باید به سراغ اجاره ماشین در کیش بروید اما وقتی خودتان ماشین شخصی دارید؟

اگر قصد آوردن خودرو به کیش دارید ناچارید که سفرتان را به‌صورت زمینی انجام دهید. هر چه قدر فاصله محل اقامتتان از جنوب کشور دورتر باشد، هزینه استهلاک ماشین و بنزین افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است تنها راه ورود ماشین به کیش از مسیر آبی و همراه با لنج است که هزینه‌ای جداگانه را به خرج سفرتان اضافه خواهد کرد.

قیمت اجاره خودرو در کیش با توجه به خودروهای لاکچری هم قیمت با اجاره ماشین ایرانی در تهران و دیگر شهرها می باشد.

خودروهای اجاره‌ای در کیش، به دلیل اینکه این جزیره جزو مناطق مهم گردشگری بین المللی است جز دسته خودروهای لوکس و خارجی هستند.

علاوه بر این اجاره ماشین در کیش با ماشین های لوکس و گشت و گذار در این جزیره مرجانی تجربه ای توصیف‌ناپذیر و فوق‌العاده از رانندگی را به یاد خواهد گذاشت.

اجاره ماشین در کیش یک فرصت عالی برای تجربه‌ رانندگی با بهترین‌ ماشین‌ های لوکس دنیا است که در شرایط معمول امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از مردم وجود ندارد. از این رو با در نظر گرفتن قیمت اجاره خودرو در کیش که نسبت به شهرهای دیگر مناسب تر است ، میتوان لذت رانندگی با این خودروهای خاص را دوچندان کنیم.

فرایند اجاره ماشین در دیگر شهر های ایران هم وجود دارد اما فرایند کرایه خودرو در کیش به علت اینکه منطقه آزاد است و واردات ماشین های لوکس و خارجی و آمریکایی آزاد است و همچنین هزینه تاکسی برای مراجعه به چندین مکان تفریحی در طول یک روز به صرفه نیست اغلب مسافران تمایل به اجاره خودرو در کیش دارند.

 

اجاره ماشین در کیش از سوییچ

یکی از جذاب ‌ترین تفریحات کیش امکان اجاره ماشین‌های فوق لوکس است که نمی‌توان در هیچ ‌یک از شهرهای ایران تجربه کرد.

سوییچ یکی از باسابقه‌ ترین شرکت اجاره خودرو در ایران می باشد که از سال 1390 در زمینه اجاره ماشین مشغول به فعالیت است.

تعداد شرکت‌های اجاره ماشین در کیش بیشتر از سایر شهرها است اما سوئیچ تنها شرکت اجاره خودرو در کیش است که اگر شما از قبل خودرو رزرو نکرده باشید به ‌محض رسیدن در فرودگاه می‌توانید به ایستگاه مستقر در فرودگاه مراجعه کرده و خودروی مناسب و مدنظر خودتان را دریافت کنید.

سوییچ با استقرار ایستگاه‌های خود در سراسر ایران در 15 ایستگاه در 11 شهر و تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی ایران در راستای جلب رضایت مشتریان با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس اقتصادی تا لوکس، خدمات اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده را به مشتریان ‌عرضه می‌نماید.

یکی از خدمات ما که توانسته سوئیچ را نسبت به دیگر شرکت‌های اجاره ماشین متمایز کند ارائه بهترین قیمت اجاره خودرو در کیش می باشد. با کمترین قیمت اجاره ماشین در کیش می‌توانید از خدمات سوئیچ بهره‌مند شوید.

 

اجاره خودرو در کیش

مزیتهای اجاره خودرو در کیش از سوئیچ کیش

سوئیچ کیش این امکان را فراهم نموده است که خودرو موردنظرتان را در فرودگاه، هتل‌ یا هر نقطه دلخواه دیگری در کیش تحویل بگیرید.

از این رو شما می توانید از طریق رزرواسیون آنلاین سوئیچ کیش رزرو ماشین مورد نظر خود را براحتی انجام داده و به محض رسیدن در جزیره خودرو خود را بدون دغدغه دریافت کنید و یا اگر از قبل خودرو رزرو نکرده باشید به ‌محض رسیدن در فرودگاه می‌توانید به ایستگاه مستقر در فرودگاه مراجعه کنید و خودروی مناسب و مدنظر خودتان را دریافت کنید و

از معطل ماندن‌های و انتظار برای تاکسی‌های داخل جزیره راحت شوید و زمان‌تان را برای خوشگذرانی ذخیره کنید.

با اجاره ماشین از سوئیچ کیش شما می‌توانید هتل و یا اقامتگاه را در هر نقطه از جزیره که تمایل داشته باشید انتخاب کنید و به‌راحتی با خودروی اجاره‌ای خود به هر قسمت از جزیره که نیاز داشتید دسترسی داشته باشید.

خدمات اجاره خودرو در کیش از سوییچ در قالب اجاره خودرو بدون راننده و اجاره موتور برقی ارائه می‌شود.

سوئیچ کیش این امکان را به مسافران می‌دهد که خودروی موردنیاز خود را به‌ آسانی در کلاس موردنظر از اقتصادی تا لوکس دریافت کنند.

سوئیچ در صورت بروز خسارت هیچ مبلغی را تحت عنوان "افت قیمت" از مشتریان دریافت نمی‌کند.

معاینه فنى بر روی کلیه خودروها، قبل از تحویل به مشتریان انجام می‌گیرد.

در صورت عدم استفاده از خودرو اجاره ای به هر علت سوئیچ امکان ارائه خودرو جایگزین را در کمتر از 1 ساعت برای مشتریان فراهم کرده است.

تمام خودروها با باک بنزین پر به مشتریان تحویل داشته می شود.

سوئیچ کیش تجهیزات اضافه از جمله زنجیر چرخ، باربند، صندلی کودک، رهیاب، اینترنت 4G و سایر تجهیزات را درصورت نیاز مشتری فراهم خواهد کرد.

مهم نیست که در کجای شهر باشید هرکجا که باشید، سوییچ کیش خودرو را در همان مکان به شما تحویل خواهد داد.

بسیاری از شرکت‌ها حتی پس از چند دقیقه تأخیر در استرداد خودرو هزینه تأخیر را محاسبه می‌کنند؛ اما سوئیچ کیش ،امکان تأخیر در تحویل خودرو در بازه زمانی 1 تا 3 ساعت را فراهم ساخته است.

شما می‌توانید از سوئیچ کیش با قیمتی مناسب آخرین‌مدل‌های ماشین‌های روز دنیا را که به ‌مراتب کمتر از هزینه کرایه ماشین در تهران و دیگر شهرهای ایران است در اختیار داشته باشید که این ویژگی باعث شده که شما بتوانید با قیمتی عالی و مقرون‌به‌صرفه خودرویی لوکس و مدرن را برای گشت‌های درون‌شهری خود اجاره کرده و در نتیجه یک قیمت اجاره ماشین ارزان در کیش داشته باشید و سفر خود را هیجان‌انگیزتر کنید.

 

قیمت اجاره ماشین در کیش از سوئیچ کیش
 

سوئیچ کیش خدمات اجاره ماشین خود را در قالب قراردادهای اجاره خودرو کوتاه مدت و بلندمدت ارائه می‌دهد تا مشتری با انتخاب قرارداد موردنظر بتواند یک اجاره خودرو با شرایط آسان و مناسبی داشته باشد.

هر چقدر تعداد روزهای اجاره  افزایش یابد قیمت اجاره خودرو در کیش نیز افزایش می‌یابد اما باید در نظر داشت که اجاره روزانه خودرو سوئیچ با افزایش تعداد روز کاهش می‌یابد.

فرض کنید اگر قیمت روزانه نیسان سانی برای 1الی 2 روز 650.000 هزار تومان باشد این مبلغ برای اجاره روزانه ماشین موردنظر در بازه زمانی 3 تا 6 روز 600.000 هزار تومان و برای بازه زمانی 7 تا 13 روز 550.000 هزار تومان و برای 14 تا 20 روز، اجاره روزانه 500.000 هزار تومان خواهد بود.

قیمت روزانه هیوندای النترا و کیا سراتو برای 1الی 2 روز 800.000 هزار تومان باشد این مبلغ برای اجاره روزانه ماشین موردنظر در بازه زمانی 3 تا 6 روز 700.000 هزار تومان و برای بازه زمانی 7 تا 13 روز 650.000 هزار تومان و برای 14 تا 20 روز، اجاره روزانه 600.000 هزار تومان خواهد بود.

قیمت روزانه کیا اسپورتیج برای 1الی 2 روز 1.000.000 هزار تومان باشد این مبلغ برای اجاره روزانه ماشین موردنظر در بازه زمانی 3 تا 6 روز 900.000 هزار تومان و برای بازه زمانی 7 تا 13 روز 850.000 هزار تومان و برای 14 تا 20 روز، اجاره روزانه 800.000 هزار تومان خواهد بود.

قیمت روزانه شورولت مالیبو برای 1الی 2 روز 1.100.000 هزار تومان باشد این مبلغ برای اجاره روزانه ماشین موردنظر در بازه زمانی 3 تا 6 روز 1.000.000 هزار تومان و برای بازه زمانی 7 تا 13 روز 850.000 هزار تومان و برای 14 تا 20 روز، اجاره روزانه 800.000 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان