وادی مکران وبسایت خرید کالای دیجیتال از آمازون و سایت های خارجی

با مشکلاتی که در هنگام خرید از بزرگترین فروشگاه دنیا وجود دارد، آشنا شدید، قطعا به دنبال یافتن بهترین روش خرید از آمازون هستید. نیاز نیست خیلی نگران باشید. برای خرید از آمازون کافی است که از خدمات تیم وبسایت وادی مکران استفاده کنید.

اگر شما نیز میخواهید بیشتر در رابطه با خرید لپ تاپ از سایتهای خارجی و همچنین خرید لپ ‌تاپ از آمازون اطلاعات کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این پاراگراف را تا انتها بخوانید. توجه نمایید که به ‌صورت کلی فروشگاه آمازون هیچ‌ گونه فروشگاه فیزیکی برای مراجعه و خرید محصولات دارا نمی‌باشد و شما برای خرید محصولات باید از طریق اینترنت اقدام کنید. به همین دلیل نحوه خرید از آمازون ممکن است کمی سخت و پیچیده باشد. در مرحله اول خرید لپ ‌تاپ از آمازون  توسط وبسایت وادی مکران، شما ابتدا باید در این سایت یک اشتراک و حساب کاربری داشته باشید. بعد از ایجاد حساب، به لیست محصولات موجود در سایت خارجی ساپورت شده و یا آمازون دبی مراجعه فرمایید و لینک کالایی که می‌خواهید آن را خریداری کنید در قسمت مخصوص به خرید محصولات از آمازون در فرم وبسایت، وارد کنید. بعد از این ثبت درخواست به صورت آنلاین در وبسایت وادی مکران کارشناسان با شما ارتباط گرفته و سفارش شما بررسی اولیه می شود تا مورد تایید کارشناس شرکت باشد.‌ توجه نمایید که در این زمینه شما باید معادل ریالی کالا و همچنین هزینه گمرک را نیز پرداخت کنید تا محصول به دست شما برسد. بعد از آن درخواست شما برای کارشناسان شرکت آمازون ارسال خواهد شد و بعد درخواست شما تایید می‌شود.  بعد از آن منتظر بمانید تا کالا به دست شما برسد.
وادی مکران

خرید لپ تاپ از سایتهای خارجی

یکی از ویژگی ‌هایی که شما حتما باید هنگام خرید لپ تاپ از سایتهای خارجی به آن توجه داشته باشید این است که آیا روند خرید این سایت روند ساده‌ای می‌باشد یا خیر. پیچیده بودن روند خرید ممکن است که برای کاربران خارجی مشکل ایجاد کند. ممکن است بسیاری از افراد به زبان انگلیسی آشنایی کاملی نداشته باشند و هنگام خرید دچار مشکل شوند. به ‌همین دلیل سایت ‌های خارجی که شما قصد دارید از آن ‌ها لپ‌ تاپ را بخرید باید تماماً روند ساده‌ای را برای پرداخت هزینه و خرید کالا داشته باشند و به ‌صورت واضح و کامل شما را در جریان مرحله ارسال کالا قرار دهند تا شما بتوانید بدون هیچ ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای منتظر رسیدن محصول به دست خودتان باشید. توجه نمایید از ویژگی ‌های مهم خرید اینترنتی این است که این خرید بسیار سریع و آسان می‌باشد.
 

اولین مورد از مواردی که شما حتما هنگام خرید لپ ‌تاپ مورد توجه خودتان قرار دهید این است که پول و هزینه‌ای که شما می‌خواهید آن را در زمینه خرید لپ ‌تاپ خرج کنید چه مقدار می‌باشد. توجه نمایید که این موضوع خیلی مهم است که شما برای خرید لپ‌ تاپ‌ چقدر بودجه در دست دارید و چه نوع لپ ‌تاپی با کدام ویژگی ‌ها را می‌خواهید، تا بتوانید بهترین لپ ‌تاپ را برای خودتان بخرید. هر چقدر هزینه‌ای که شما برای خرید لپ ‌تاپ خرج ‌کنید بیشتر باشد، کیفیتی که یک لپ ‌تاپ دارد نیز بالاتر خواهد بود و به طبع مدت‌زمانی بیشتری برای شما کار خواهد کرد‌. در این زمینه شما می‌توانید با تحقیق در رابطه با قیمت لپ ‌تاپ‌ ها و خرید از سایت ‌ها هنگامی ‌که آن‌ ها کمی تخفیف‌ دارند، یک لپ ‌تاپ باکیفیت با قیمت مناسب را برای خودتان خریداری کنید‌.

نکاتی که در حین خرید لپ تاب باید به آن توجه کرد

سیستم عامل لپ تاب : گر دنبال یک لپ ‌تاپ متناسب هستید باید لپ ‌تاپی را بخرید که جدیدترین نسخه ویندوز را به‌ خوبی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی پشتیبانی کند.

وزن لپ تاب : وزن لپ ‌تاپ مورد نظر شما باید به اندازه‌ای باشد که شما بتوانید به ‌راحتی آن را حمل کنید و برای جابه‌جایی آن به ‌هیچ ‌عنوان دچار مشکل نشوید.

کارت گافیک لپ تاب :  اگر شما می‌خواهید لپ ‌تاپ را با اهداف گیمینگ و یا طراحی گرافیک استفاده کنید باید حتما از لپ ‌تاپ‌ ها با کارت و کارت گرافیک بالا استفاده کنید تا هنگام استفاده از آن‌ ها دچار مشکل نشوید .

حافظه لپ تاب : از دیگر مواردی که شما باید هنگام خرید لپ تاپ از سایتهای خارجی دقت و توجه داشته باشید این است که محل ذخیره ‌سازی لپ ‌تاپ شما چقدر فضا دارد و آیا این فضا برای شما کافی است یا خیر.

برای خرید لپ تاب از سایت های خارجی به چه نکاتی در باره این سایت ها باید توجه داشته باشیم؟

  • سابقه عالی و اعتبار
  • ارائه اطلاعات دقیق از محصولات
  • تنوع محصولات سایت
  • ضمانت سالم بودن کالا و ضمانت‌نامه بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل


بهترین روش خرید از آمازون

چگونه از آمازون خرید کنیم ؟ تا چند سال پیش اگر قصد خرید محصولی را داشتید، باید به فروشگاه‌های محلی مراجعه می‌کردید و به صورت حضوری کالای خود را خریداری می‌نمودید. با گسترش اینترنت و ایجاد کسب و کارهای آنلاین، افراد جامعه به سمت خرید اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین سوق پیدا کردند. یکی از این فروشگاه‌ها که به جرات می‌توان گفت بزرگترین سایت خرید آنلاین نیز محسوب می‌شود، آمازون است. همانطور که اطلاع دارید، محدودیت‌های زیادی برای کاربران ایرانی وب وجود دارد. یکی از این محدودیت‌ها، خرید از سایت آمازون می‌باشد. در این مقاله به بررسی بهترین روش خرید از آمازون خواهیم پرداخت.

مشکلات خرید از آمازون در ایران

عدم توضیحات به زبان فارسی
نیاز به کارت‌های ارزی

 

بهترین روش خرید از آمازون چیست؟

حال که با مشکلاتی که در هنگام خرید از بزرگترین فروشگاه دنیا وجود دارد، آشنا شدید، قطعا به دنبال یافتن بهترین روش خرید از آمازون هستید. نیاز نیست خیلی نگران باشید. برای خرید از آمازون کافی است که از خدمات تیم وبسایت وادی مکران استفاده کنید.

نحوه خرید از Amazon با استفاده از Wadimakran

اکنون بهترین روش خرید از آمازون را به شما معرفی کردیم، شما می‌توانید وارد بخش خرید از آمازون شده و پس از کلیک روی دکمه شروع ثبت سفارش، اطلاعات خواسته شده را پر کنید. دقت کنید که ما برای خرید محصول مدنظرتان از شما یک لینک درخواست می‌کنیم. این لینک درخواستی آدرس اینترنتی محصول دلخواهتان در Amazon است.

همچنین اگر اطلاعات خاصی مانند رنگ، سایز و … در هنگام خرید مدنظرتان است، برای ما در بخش توضیحات بنویسید تا در هنگام خریداری و ارسال سفارش به دستتان مشکلی به وجود نیاید.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات مشاوره با مشاورین وبسایت وادی مکران مشورت نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان