مدل مانتو ریش بابا با طراحی زیبا و چشم نواز

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو ریش بابا مخصوص خانم ها و دختران خاص پسند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو ریش بابا با طراحی زیبا و چشم نواز

مدل مانتو ریش بابا از انواع طرح های فانتزی و خاص می باشد و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو در پوشش تان استفاده کنید.

مدل مانتو ریش بابا شیک و زیبا

به دلیل اینکه مانتو یکی از پرکاربردترین لباس ها برای خانم ها به شمار می رود از این رو امروزه مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و شما می توانید از بین آن ها مانتویی شیک و خاص را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو ریش بابا

طرح های مانتوی ریش بابا زنانه و دخترانه

مانتوهای ریش بابا اغلب مجلسی هستند و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از این طرح مانتو در پوشش تان استفاده کنید.

در دوخت برخی از این طرح های مانتو در قسمت بالایی مانتو از ریش بابا استفاده می شود و در برخی از طرح ها نیز ریش بابا ها در قسمت های مختلف مانتو قابل مشاهده می باشند.

توجه داشته باشید که این مانتوها دارای طرحی فانتزی می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که ترجیح می دهید استایلی متفاوت داشته باشید می توانید مانتوی ریش بابا را برای پوشیدن انتخاب کنید.

این طرح مانتو در انواع مدل های جلو باز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم سال از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است مدل جلو باز آن را انتخاب نمایید همچنین مانتوی ریش بابا در انواع مدل های بلند و کوتاه موجود می باشد و شما می توانید با توجه به اندازه قد و سایر ویژگی های ظاهری تان اندازه مناسبی را برای مانتوی خود انتخاب کنید.

مانتوی ریش بابا مشکی مانتوی کوتاه ریش بابا مانتو ریش بابا شیک مانتو بلند ریش بابا مانتوی مجلسی ریش بابا مانتو ریش بابا بلند

اگر تمایل دارید از مانتوی ریش بابا در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است این طرح مانتو را پوشش تان بدرستی ست نمایید. اگر مانتویی بلند را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید آن را در پوشش تان با کفش پاشنه بلند و شلوار جذب یا راسته ست کنید. اگر از مانتوی کوتاه در پوشش تان استفاده کرده اید و تمایل دارید استایلی خاص برای حضور در مهمانی ها داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را با صندل یا کفش جلو باز بپوشید.

با توجه به اینکه این طرح مانتو به صورت فانتزی و خاص می باشد بهتر است طرح سایر لباس هایتان را کمی ساده تر انتخاب کنید تا جذابیت استایل تان تکمیل شود.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی ریش بابا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود مانتویی با رنگ مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. مانتوی مشکی و رنگ تیره ریش بابا زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و در صورت تمایل شما می توانید از مانتوی رنگ روشن ریش بابا نیز استفاده کنید.

 

مدل مانتو ریش بابا زرد مدل مانتو ریش بابا بلند مانتوی شیک ریش بابا مدل مانتو مشکی ریش بابا مدل مانتو ریش بابا مجلسی مانتوی دخترانه ریش بابا مانتوی ریش بابا

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های مانتوی ریش بابا جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان