چگونه یک تشک مناسب برای تخت کودک نوپای خود انتخاب کنیم؟

همه ما می‌دانیم که نوزادان ما خیلی سریع بزرگ می‌شوند. گرچه در بیشتر موارد ما برای برخی از نقاط عطف مسیر مانند خوابیدن، راه رفتن و صحبت آماده هستیم

چگونه یک تشک مناسب برای تخت کودک نوپای خود انتخاب کنیم؟

همه ما می‌دانیم که نوزادان ما خیلی سریع بزرگ می‌شوند. گرچه در بیشتر موارد ما برای برخی از نقاط عطف مسیر مانند خوابیدن، راه رفتن و صحبت آماده هستیم. اگرچه ممکن است شما هرگز از نظر احساسی آمادگی مقابله با جابجایی کودک خود به داخل تخت کودک نوپا را نداشته باشید اما این راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید چگونه یک تشک برای تخت جدید کودک نوپای خود انتخاب کنید.

 به استحکام و نوع تشک توجه کنید

همانطور که کودک نوپای شما از تختخواب به تخت کودک نوپا یا حتی تختخواب بچه‌ها منتقل می‌شود آنچه در تشک نیاز دارند کاملا تغییر خواهد کرد. بسیاری از تشک‌های گهواره محکم‌تر هستند زیرا این امر از SIDS جلوگیری می‌کند و نوزادان را در هنگام خواب ایمن نگه می‌دارد. هرچند کودک شما رشد می‌کند اما محکم بودن تشک تختخواب کودک برای او راحت نخواهد بود و دیگر نگران‌کننده نیست.

استفاده از تشک‌های نرمتر

در بیشتر موارد تشک‌های سفت و سخت مناسب بدن‌های سنگین‌تر مانند بزرگسالان است. به همین دلیل والدین ممکن است بخواهند تشک نرم‌تری برای کودک نوپای خود در نظر بگیرند زیرا وزن بدن آن‌ها بسیار کمتر از بزرگسالان است.

از مموری فوم خودداری کنید

تختخواب‌های کف و لاتکس همان نوع حمایت از تشک‌های فنری را ایجاد نمی‌کنند. تشک‌های مموری فوم با گذشت زمان به بدن شما شکل می‌گیرند. متأسفانه بچه‌ها دائماً در حال رشد و تغییر هستند، بنابراین آنچه تشک به آن شکل می‌دهد ممکن است در مدت زمان سه تا شش ماه با آنچه بدن کودک شما واقعاً مطابقت دارد نباشد. در عوض تشک‌های بهاری به راحتی پشتیبانی مداوم دارند و هر شب با بدن کودک نوپای شما سازگار می‌شوند.

 به دنبال چیزی باشید که دوام داشته باشد

تشکی را برای تخت کودک نوپای خود بخواهید که برای مدت طولانی در آن جا نگه داشته شود. این بدان معنا نیست که شما باید بیرون بروید و‌ گرانترین تشک موجود در بازار را بخرید، اما باید در نظر بگیرید که چه چیزی تشک را با دوام و پایدار نگه می‌دارد. هنگامی که شما طراحی تشک و دوام آن را در نظر گرفتید، ممکن است گزینه‌های مناسبی برای تشک برای تخت خواب کودک نوپای خود داشته باشید. با این حال هنوز چند فاکتور دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

1- ضدآب بودن:

احتمالاً کودک نوپای شما هنگام خوابیدن در تختخواب تمرینات کوچک را آموزش می‌دهد. بنابراین شما خواهان چیزی ضدآب و آسان برای تغییر ورق هستید. در برخی موارد شرکت‌ها حتی تشک‌هایی درست می‌کنند که در صورت کثیف شدن می‌توانید آن را پاک کرده یا تا حدی بشویید.

2- از مصرف مواد شیمیایی خودداری کنید:

شما می‌خواهید از تشک‌های ساخته شده که با مواد شیمیایی مضر یا موادی که به کودک شما آسیب می‌رساند خودداری کنید. به همین دلیل بیشتر کارشناسان پیشنهاد می‌کنند به دنبال تشک‌های دارای گواهی CertiPUR-US باشید. این به شما کمک می‌کند مواردی را پیدا کنید که مواد شیمیایی سمی ندارند و ممکن است از مواد سبز یا سازگار با محیط زیست ساخته شده باشند.


منبع: www.babygaga.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان