سرلشکر سلامی: آبرسانی درخوزستان شتاب می‌گیرد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه تا رفع کامل تنش آبی در خوزستان در کنار مردم است و روز به روز سرعت خدمت و عملیات آبرسانی به مناطق دچار تنش در استان بیشتر خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سرلشکر حسین سلامی عصر شنبه در خصوص اعزام تانکر‌های آبرسانی سپاه به مناطق درگیر با تنش آبی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از بسیاری از مناطق جنوب غرب خوزستان از جمعه جفیر، هویزه و دشت آزادگان، رفیع و روستا‌های آن بازدید کردیم که در مجموع 2 رویداد مهم را مشاهده کردیم.

وی افزود: صبر و استقامت و شکیبایی مردم مقابل مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب و همچنین تلاش بسیج و جهادگران عرصه آبرسانی به مردم در این مناطق به وضوح مشاهده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که به تدریج بر مشکلات غلبه کرده ایم و نور امید در دل مردم روشن و اعتماد به نفس بالایی در گروه‌های جهادگر ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آبرسانی همچنان توسط تانکر‌های سیار و ثابت و از طریق لوله کشی در حال انجام است و چشم انداز‌های روشنی برای آینده این مناطق ترسیم می‌کنیم.

سرلشکر سلامی گفت: همچنین امروز شاهد ملحق شدن 40 دستگاه آبرسان دیگر به مجموعه تانکر‌های آبرسانی خوزستان هستیم و اکنون بیش از 100 تانکر سیار به روستا‌های استان آبرسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: بی شک باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از خوزستان، این تلاش‌ها در روز‌های آینده شدت بیشتری خواهد یافت.

همچنین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تشکر از حضور سرلشکر سلامی در منطقه برای مشاهده تلاش‌های جهادگران سپاه گفت: با تدابیر فرمانده کل سپاه تلاش‌ها جهت شتاب بخشی به آبرسانی و رفع تنش آبی در منطقه بیشتر خواهد شد.

آمادگی سپاه جهت آبرسانی به 702 روستای خوزستان

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: لازم است با دستگاه متولی آب و فاضلاب خوزستان در زمینه خدمت رسانی در منطقه توافقاتی را صورت دهیم؛ در حال حاضر 702 روستا با تنش آبی مواجه هستند که ما آمادگی کامل برای کمک به این روستا‌ها داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران روز شنبه به منظور رسیدگی به مشکلات بخش آب و همچنین بررسی خدمت رسانی سپاه در روستا‌های خوزستان، به این استان سفر کرد. سرلشکر حسین سلامی همچنین در این سفر با برخی عشایر و خانواده‌های آسیب دیده از تنش آبی در خوزستان دیدار و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان