مجازات مخدوش کنندگان پلاک خودرو در تهران اعلام شد

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از مجازات حبس های ۶ ماهه تا یکساله برای متخلفانی که با پوشش و مخدوشی پلاک اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می‌کنند.

مجازات مخدوش کنندگان پلاک خودرو در تهران اعلام شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، ابوالفضل موسوی‌پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به رانندگانی که با پوشش و مخدوشی پلاک خودرو اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می‌کنند، گفت: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از 6 ماه تا یک‌سال را برای متخلفان در پی دارد.

وی افزود: طرح تشدید برخورد با ترددهای شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران، معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد. برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص به ثبت نرسیدن جریمه‌ها به ویژه در این 6 روز تعطیلی، دوربین‌ها همانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال است و رانندگانی که بدون مجوز وارد محدوده شوند، مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند. این مقام انتظامی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده بیماری کرونا، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی‌ها و مهمانی‌ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران خودداری کنند. همچنین تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت 22 موکول نکنند.

همه ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران، سالن‌های سینما و تئاتر، بازار تهران و اصناف در استان‌های تهران و البرز از 29 تیرماه تا سوم مرداد ماه به مدت 6 روز تعطیل است که از این میزان، سه روز تعطیلات ناشی از کرونا و سه روز دیگر نیز، تعطیلات رسمی و پایان هفته خواهد بود.

اعمال محدودیت‌های پلیس راه نیز از ساعت 18 روز 28 تیر آغاز و تا 7 صبح روز چهارم مرداد ادامه دارد؛ همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری‌ها صادر شده‌اند لغو و تردد ممنوع است. طرح منع تردد شبانه در معابر پایتخت از ساعت 22 تا 3 بامداد اجرا می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان