اظهارات پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره خوزستان جنجالی شد +عکس

کاربران به اظهارات داریوش ارجمند درباره‌ی اعتراضات خوزستان، واکنش نشان می‌‌دهند.

اظهارات پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره خوزستان جنجالی شد +عکس

به گزارش اسپوتنیک، با روبرو شدن مردم خوزستان با مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی و اعتراضات اخیر در این رابطه، بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. داریوش ارجمند پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز در واکنش به این موضوع گفت: «خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل کند. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند.»


وی همچنین با اشاره به حضور اغتشاشگران در خوزستان گفت: «اغتشاشگران همیشه هستند از زمانی که کارگردان ما در خارج از کشور جایزه گرفته و سوال‌های خنده‌دار از وی پرسیدند تا امروز و ماجرای خوزستان، بوده‌اند. این‌ها با خود من این معامله را کردند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیت ندارند و راه به جایی نمی‌برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این باد‌ها بلرزند. و البته صحبت‌هایم به این معنی نیست که نباید به فکر مردم خوزستان بود و من نوکر مردم خوزستانم. هشت سال این مردم در خط مقدم جبهه از کشور دفاع کردند و الان، باید دولت همه تلاش و نیرو و بودجه‌اش را بگذارد که تشنگی را از این استان برطرف کند، اما باید مراقب باشند دشمنان به آن‌ها لطمه نزنند.»


کاربران بسیاری از این اظهارنظر دلگیر شده‌اند و جمعی با لحنی خشم‌آلود و کنایه پاسخ اظهارات داریوش ارجمند را می‌دهند. این کاربران عنوان می‌کنند از دنیای مجازی و اینستاگرام متشکریم که چهره‌ی واقعی بسیاری را به ما نشان می‌دهد. جمعی دیگر از کاربران می‌گویند برخی از این هنرمندان حرف نزنند بهتر است چراکه این نه تنها دلسوزی نیست بلکه یک توهین است. کاربران عنوان می‌کنند خوزستان درگیر مسئولین نالایق است نه نبود باران؛ مدیریت بی‌خردانه یک کلانشهر را این چنین دچار مشکل کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان