جنجال دختربچه‌ای با مشکلات پوستی و متاثر از بی‌آبی +ویدئو، عکس

انتشار ویدئوی دختربچه خرمشهری که بیماری ایکتوزیس دارد با موجی از واکنش‌های کاربران همراه شده است.

جنجال دختربچه‌ای با مشکلات پوستی و متاثر از بی‌آبی +ویدئو، عکس

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته به دنبال اعتراض مردم خوزستان به تنش‌های آبی، ویدئوهای بسیار دیگری مربوط به مشکلات مردم در مواجه با بی‌آبی نیز در فضای مجازی منتشر شده است که هر یک به نوبه خود واکنش ها و انتقاداتی را به دنبال داشته‌اند.


یکی از این ویدئوها مربوط به دختربچه 11 ساله‌ خرمشهری است که پدرش ویدئویی از وضعیت پوستی و رنجی که او در نبود آب می‌کشد منتشر کرد و به نبود آب و مشکلاتی که به دنبال آن دخترش با آن روبرو است اعتراض کرد. این ویدئو به سرعت در فضای مجازی و در میان کاربران نشر پیدا کرد و انتقادات فراوانی از سوی این کاربران به مسئولین ذیربط شده است.

View this post on Instagram

A post shared by meysam.sh60 (@aqamolk)


عاطفه انصاری معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی در گفت‌و‌گویی در رابطه با پیگیری مشکل این دختربچه خرمشهری گفت: «دیروز عیدانی، سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر از منزل توانخواه "طاهره صالحی ابوجدیعی 11 ساله که به بیماری مادرزادی، ایکتوزیس دلقکی مبتلا" است بازدید کرد و با توجه به شرایط دختربچه به سرعت با خیرین تهران هماهنگی‌های لازم را انجام داد و مقرر شد تمام هزینه‌های درمان توانخواه توسط خیرین تامین شود.»
معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی همچنین از رفع مشکل آب منزل این دختر بچه خبر داد و گفت: «با هماهنگی فرمانداری یک تانکر آب این دختر را تامین می‌کند تا امکان استحمام و انجام مراقبت‌های بهداشتی او ممکن شود.»


کاربران بسیاری عنوان می‌کنند از تماشای این ویدئو دلشان به درد آمد و از این اتفاق بسیار متاثر شده‌اند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند بی‌‌آبی خوزستان به شکل اساسی باید برطرف شود تا مشکلات مردم کمتر شود، و همین بی‌توجهی‌ها از سوی مسئولین به نیاز آنها، سبب خشم این مردم و اعتراض آنان شده است. بسیاری از کاربران امیدوارند انتشار این ویدئو در فضای مجازی بتواند مشکل این دختر را در تامین آب و درمان برطرف کند.


جمعی از کاربران نیز به وجود کودکانی با بیماری‌های خاص اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند این کودکان نیاز به توجه و درمان دارد و ای کاش مسئولین با دقت بیشتری به این موارد توجه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان