جریمه ۴۷۰ هزار خودرو در طرح جدید محدودیت تردد

مهر نوشت: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال قانون ۴۷۰ هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد در سطح کشور خبر داد.

جریمه 470 هزار خودرو در طرح جدید محدودیت تردد

سردار سید تیمور حسینی اظهار داشت: کماکان در حال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در موج پنجم از این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع دارای ممنوعیت است.

وی افزود: همچنین محدودیت‌هایی که ما در استان تهران و البرز به مورد اجرا گذاشتیم به این صورت است که در 14 نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر هستند و از خروج پلاک‌های بومی و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال قانون 470 هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد خبر داد و افزود: علیرغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که می‌بایست هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری در واقع خودداری کنند، متأسفانه شاهد این هستیم که بالغ بر 470 هزار مورد تا روز گذشته دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین همکارانی که مستقر هستند مجبور شدند این تخلفات را ثبت و اعمال قانون کنند.

وی در خصوص ادامه طرح محدودیت تردد بیان داشت: کماکان ممنوعیت تردد در از شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین بالعکس، بعد از این طرح هم ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد.

سردار حسینی بابیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است خاطرنشان کرد: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان عزیز این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

47231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان