انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ امروز یکشنبه سوم مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در نوبت صبح روزهای چهارشنبه(ششم مرداد)، پنجشنبه(هفتم مرداد) و جمعه(هشتم مرداد) سال 1400 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. متقاضیان هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند 37 تقاضانامه ثبت‌نامی آنان تعیین شده است. کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از امروز یکشنبه سوم مرداد بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای(نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی(شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید شخصا در خصوص دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم(رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه 6 مرداد تعیین شده است.

آزمون‌ کدرشته‌های امتحانی 1128(آموزش زبان ژاپنی)، 1129(زبان و ادبیات اردو)، 1287(مهندسی طراحی محیط زیست)، 1356 (نمایش عروسکی) و ‌1360 (مجموعه موسیقی) منحصرا در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛  لذا متقاضیان هریک از کدرشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای 8 کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی 1149‌،‌1147، 1150‌، 1154، 1155، 1157 ،1158 و 1159 که ثبت‌نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگان‌های ذی ربط صادر می‌کند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ‌های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از متقاضیان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون متقاضیان، براساس اطلاعات ثبت‌نام که توسط خود فرد انجام شده، درج شده است، لذا لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌ها بررسی و در صورت مشاهده مغایرت به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص متقاضی بوده و هیچ گونه عذری در این مورد پذیرفته نمی‌باشد.

سازمان‌سنجش آموزش کشور تاکید دارد که متقاضیان نسبت به کنترل معدل اعلامی و معدل واقعی خود اقدام لازم را به عمل آورند.زیرا در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی متقاضیان دارای مغایرت معدل ولو در حد صدم نمره نیز اقدام شده است.

47231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان