فال گیر فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر کرمان از دستگیری فردی که در اینستاگرام به عنوان رمال و فالگیر از مردم این شهرستان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ جعفر غضنفری در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از شکایت فردی مبنی بر اخاذی یک رمال و فالگیر از وی در اینستاگرام و درخواست ارسال عکس از بدن وی، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و متهم پس از شناسایی در عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه رمالی، دعانویسی و فال گیری یک نوع اقدام متقلبانه برای تحصیل مال نامشروع است گفت: متاسفانه برخی از مردم برای رفع مشکلات خود به فال گیر و رمال مراجعه می کنند که این امر پیامدهای ناگواری را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: افراد کلاهبردار در فضای مجازی با توسل به ابزارهای خرافی و سو استفاده از اعتقادات شهروندان، از آنها سواستفاده کرده و علاوه بر مال ،به موضوعات خصوصی افراد وارد شده و آنها را با مسایل ناگواری درگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با موارد مشابه و کلاهبرداری هایی از این قبیل موارد را به پلیس 110 گزارش دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان