توفان پارسیان هرمزگان موجب مرگ جوان ۲۶ ساله شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: جان جوان ۲۶ ساله براثر وقوع توفانی که حدود ساعت ۱۹ و ۵۲ دقیقه شهرستان پارسیان این استان رخ داد از دست رفت.

تیم ملی بسکتبال ایران برابر چک شکست خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مهرداد حسن‌زاده شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این توفان 126 و 36 دهم کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و موجب شد دیواری که این جوان اهل بستک آنجا پناه گرفته بود بر رویش تخریب شود.

وی ادامه داد: این توفان با توجه به سرعتی که داشته خسارت‌های فراوانی به دنبال داشته باشد که فرماندار درحال بررسی وضعیت و دریافت گزارش میزان خسارت‌ها در مناطق مختلف پارسیان است.

وی اضافه کرد:این شرایط جوی ناپایدار ناشی از فعالیت سامانه فصلی است که روز گذشته هشدار سطح نارنجی در پی پیش بینی فعالیت آن در هرمزگان اعلام شد و این سامانه تا فردا شب در این استان فعال خواهد ماند، آثار آن به ویژه در شهرستان‌های حاجی آباد، بستک و بشاگرد و رودان و پارسیان (گاوبندی) بیشتر مشخص می‌شود.

شهرستان پارسیان در فاصله 407 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر توفان در پارسیان که منجر به ضایعه از دست رفتن جان یک جوان در غربی ترین نقطه هرمزگان شد توفان شدید دیگری هم در منطقه‌ای که فرودگاه قشم واقع شده حادث شد.

40 راس دام در حاجی آباد تلف شد

حسن‌زاده اظهار داشت: 40 راس دام در سیلاب ناگهانی در یکی از روستاهای بخش مرکزی حاجی آباد تلف شد که این حادثه هم در اثر بی‌توجهی به هشدارهای صادر شده این اداره کل و اخطار دهیاری آن روستا بوده است.

وی ابراز داشت: براساس اطلاعات دریافتی دهیار آن روستا از اهالی خواسته در این 2 روز دام خود را برای چرا به ارتفاع‌ها و مسیرهای سیلابی نبرند اما نسبت به این هشدار بی‌توجهی صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان داشت: پیش‌بینی گرد و خاک برای بندرعباس شده بود که عصر امروز خاک آسمان این شهر را فراگرفت و البته در ارتفاع‌های بخش مرکزی بندرعباس سمت شهر فین و دهستان سیاهو بارندگی رخ‌داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان