افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا

موارد فوتی ثبت شده در آمریکا در بازه زمانی هفت روز گذشته روند صعودی و با افزایش هشت درصدی همراه بوده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، میزان ابتلا به کرونا در آمریکا شصت درصد افزایش یافت. مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا آمار جدیدی از میزان ابتلا به بیماری کووید 19 در این کشور منتشر کرد.

براساس جدیدترین آمار منتشر شده در میانگین هفت روز گذشته، موارد جدید ابتلا به بیماری کووید 19 در آمریکا، حدود شصت درصد افزایش یافته و به میانگین چهل و نه هزار و سیصد و هشتاد و شش مورد جدید ابتلا به کرونا در هر روز رسیده است. این درحالی است که چند هفته پیش، روند ابتلا به کووید 19 در آمریکا سیر نزولی پیدا کرده بود.

موارد فوتی ثبت شده در آمریکا در بازه زمانی هفت روز اخیر نیز صعودی و با افزایش هشت درصدی همراه بوده بطوریکه به میانگین دویست و هفتاد و دو فوتی در روز رسیده است. آمار مذکور نشان دهنده آن است که با شیوع گونه جدید از ویروس کرونا موسوم به دلتا، بار دیگر کرونا در آمریکا در مسیر خیز قرار گرفته است.

در هفته‌های اخیر در بخش‌هایی از ایالت‌های میسوری، آرکانزاس و نوادا و همچنین یک سری دیگر از ایالت‌های دیگر موارد ابتلا به این ویروس افزایش یافته است و کارکنان بیمارستان به دلیل مواجه شدن با موج بیماران مبتلا به ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفته اند. کمتر از یک ماه پس از گزارش موارد جدید در سطح آمریکا که حدودا شامل ابتلای 11 هزار مورد در روز می‌شد، موارد کلی ابتلا به ویروس بار دیگر در حال افزایش است و در حال حاضر روزانه حدود 26 هزار نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا می‌شوند و موارد بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان