درگیری تمام بیمارستانهای اصفهان با کرونا/شناسایی ۱۰۸۹ بیمار جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی یک هزار و ۸۹ مورد جدید کرونا در شبانه روز گذشته گفت: تمام بیمارستانهای اصفهان در چرخه خدمت رسانی به بیماران کرونا درآمده اند.

درگیری تمام بیمارستانهای اصفهان با کرونا/شناسایی 1089 بیمار جدید

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت ناگوار و عدم تفاوت مردم در موج اخیر کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: موج پنجم کماکان با شیب صعودی تعداد بستری ها و موارد جدید را به سیستم درمانی اضافه می کند.

وی افزود: از تعداد دو هزار بیمار بستری شده در اصفهان عبور کردیم و بیمارستان الزهرا هم به طور صددرصد به مدار خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا وارد شد. در 10 روز آینده با اختلال در خدمت رسانی در مراکز درمانی مواجه خواهیم شد. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از 50 درصد کاهش یافته است، گفت: یکی از عواملی که موج پنجم با شیب بالا در اصفهان پیش می رود همین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و سازمانهاست که فشار مضاعف بر سیستم درمان استان اصفهان وارد کرده است. 

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و 391 بیمار مشکوک به کرونا هزار و 89 مورد قطعی شناسایی شد و 445 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 272 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و 134 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 269 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر16بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته، هشت مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان