آتش بازی عروسی با این ایده ها جذاب تر می شود

آتش بازی عروسی اقدامی است که این روزها در مراسم های ازدواج انجام می شود و حسابی مورد توجه واقع شده است. اگر شما نز از آن دسته از زوج های خوش سلیقه هستید که در آستانه ازدواج قرار دارید می توانید با آشنایی با این ایده ها مراسم عروسی خود را به بهترین شکل نورافشانی و خاطره انگیز نمایید.

آتش بازی عروسی با این ایده ها جذاب تر می شود

با شنیدن کلمه آتش بازی قطعا شما هم به یاد چهارشنبه سوری می افتید، اما جالب است بدانید اخیرا آتش بازی و نور افشانی یکی از مراسم ها و اقدامات مهم در جشن عروسی محسوب می شود که روز به روز بر محبوبیت آن نیز افزوده می شود. که مانند همیشه دختر خانم ها و آقا پسرهای واقع در آستانه ازدواج به کیفیت و چگونگی آن اهمیت می دهند تا این شب زیبا را خاطره انگیز نمایند.

خاطره سازی با آتش بازی

مگر نه اینکه در هر زمان و هر مکان که شادی و نشاط و به یاد ماندنی کردن لحظات است، آتش بازی نیز حضور می یابد. مانند بسیاری از مراسم و جشن ها همچون چهارشنبه سوری، مراسم افتتاحیه و ….. و از همه مهم تر مراسم جشن عروسی که این روزها بازار آتش بازی و نورافشانی در آن حسابی داغ شده است. در همین راستا آرگا نیز یک مطلب داغ در باب آتش بازی عروسی را به قلم می کشد که امیدوار است بتواند راهنمایی لازم و ایده های دوست داشتنی برای این عمل را در اختیار شما قرار دهد.

نورافشانی در عروسی

انواع وسایل آتش بازی

وسایل آتش بازی شامل تقسیم بندی می شود که به دو صورت زمینی، هوایی بوده و آتش بازی زمینی نیز خود به 2 گروه وسایل آتش بازی سرد و وسایل آتش بازی گرم تفکیک می گردد. هر کدام از این آتش بازی و لوازم مورد استفاده آن متفاوت می باشد که باید متناسب با چگونگی مراسم و مکان اجرای عروسی مانند ابعاد تالار عروسی، تعداد مهمانان، سرپوشیده و یا روباز بودن مکان مراسم برگزیده گردد. از جمله وسایلی که برای آتش بازی زمینی به کار گرفته می شود می توان به چلچله، دود رنگی، کهکشان، فلاشر، چرخونک، منور، فرفره، لانچر و آبشارهای سرد و گرم اشاره داشت.

آشنایی با ایده های زیبا از نورافشانی درعروسی

1 -آتش بازی سرد و وسایل آن

در این نوع از آتش بازی از لوازم برقی بهره گرفته می شود که بر خلاف قبلی، شرایط روشن گردیدن در نقطه های مختلف آتش به طور متوالی و پشت سر هم وجود دارد. لوازم آتش بازی سرد حرارت پایین تری موقع سوختن نسبت به دسته قبلی تولید می کنند که در مقایسه با وسایل آتش بازی گرم بی خطر هستند. روش روشن کردن آنها نیز با بکارگیری 1 عدد باطری قلمی و 1 ریموت کنترل میسر می باشد. این لوازم به خاطر عدم دود و آلودگی، خطر و بو از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که امکان به کار بردن در محیط های سرپوشیده را هم فراهم می سازند.

2 – آتش بازی گرم و وسایل آن

در این نوع آتش بازی از وسایلی استفاده می شود که با استفاده از گوگرد و فتیله روشن گردیده و نورافشانی می نمایند. آتش بازی گرم مناسب مکان های روباز می باشد که زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد. آتش بازی گرم با توجه به اینکه با استفاده از شوتینگ ها و آبشارهای گرم به طور دستی انجام می گردد، قابلیت روشن شدن آنی و به طور پیوسته را ندارند. از دیگر مشخصه های این آتش بازی می توان به ارتفاع زیاد، میزان نور افشانی و مدت روشن بودن اشاره داشت.

موقع به کارگیری وسایل آتش بازی های این نوع لازم است بسیار توجه کرده و محتاط باشید. از آن دور بایستید زیرا حرارت زیاد آن هر جسمی که نزدیک به آن باشد, را می سوزاند.

آشنایی با نورافشانی در مراسم عروسی

3 – آتش بازی آسمانی

در این روش شوتینگ هایی موجود می باشند که مواد آتش زا و نورافشان را به هوا پرتاب می نمایند. تعدادی پرتاب هایی که انجام می دهند از 16 – 150 با میانگین ارتفاعی حدود 30 تا 70 متر می رسد.

ایده هایی زیبا، شیک و جذاب برای آتش بازی عروسی

  •  نورافشانی موقع وارد شدن عروس و داماد

همانطور که از تیتر مشخص است، این ایده برای زمان ورود عروس و داماد به داخل سالن مناسب است. در واقع در این موقع که آغاز مراسم عروسی به حساب می آید, مسیری طولانی و زیبا را با استفاده از آتش بازی سرد نورافشانی و برگزار می کنید. قطعا این لحظه و این اقدامات همگی از خاطره انگیزترین لحظات رویایی زوجین و همچنین مهمانان به شمار می رود.

آتش بازی عروسی

  • نورافشانی موقع رقص عروس و داماد

برای عملی شدن این ایده فوق العاده و واقعا لاکچری، می توانید در اطراف سکوی رقص, لوازم آتش بازی سرد را جاسازی نمایید و زمان رقصیدن متناسب با ریتم آهنگ، نوع و حرکت های رقص میزان نورافشانی را با کمک ریموت کم یا زیاد کنید.

آشنایی با نورافشانی در مراسم عروسی

  • نورافشانی موقع بریدن کیک

آتش بازی و نورافشانی زمان بریدن کیک توسط عروس و داماد نیز ایده ای مناسب و عالی محسوب می شود. به این صورت که با هر یک برشی که عروس و داماد انجام می دهند، یک جرقه آتش بازی انجام می شود. به همین سادگی می توانید این ثانیه های دوست داشتنی را ابدی و ماندگار تر سازید.

نورافشانی در عروسی

  • نورافشانی موقع استراحت مهمان ها

با توجه به اینکه در این زمان مهمان ها برای لحظاتی به منظور استراحت به حیاط آمده اند، فرصت مناسب و مغتنمی است تا با نورافشانی به وسیله ی آتش بازی آن را سرخوش نموده و فضایی زیبای و پر نور و در عین حال پرنشاط فراهم بیاورید.

آشنایی با آتش بازی عروسی

در این مطلب آرگا ایده های زیبا و شیک و در عین حال کاربردی از آتش بازی عروسی را جمع آوری و ارائه داده است. امیدواریم مورد توجه شما عروس و دامادهای گل واقع شده باشد. چرا که مخاطب ما در این مطلب شما بوده اید. و در پایان اینکه از همراهی شما متشکریم. در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با مطالب منتشر شده ی آرگا همچون خلاقیت در مراسم عروسی، کارت زرشکی عروسی، تزیین کفش عروس، گیفت های عروسی بر روی لینک های ارائه شده کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان