وزیر راه و شهرسازی درگذشت علیرضا تابش را تسلیت گفت

وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

هنوز باور نداریم خون دل در فراق ابدی نازنینی بر زبان قلم جاری می‌کنیم، که دوستی با او، مایه مباهات بود و مصاحبت با او موجب شکوفایی و در خلوت تلخ خویش، خاطرات شیرین آن عزیز سفر کرده را مرور می‌کنیم؛ تا آرام آرام باور کنیم میعادگاه ابدی ما، سرای آخرت است.

درگذشت مدیر متعهد و توانمند، فردی خدوم و انقلابی جناب آقای مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که عمر شریف خویش را در خدمت به محرومان و حضور در مناطق کم برخوردار و حضور در میدان بحران‌های طبیعی برای رفع آلام مردم در سراسر کشور سپری نمود، موجب تأسف و تألم خاطر عمیق شد.

مهندس علیرضا تابش از جمله مدیران جهادی، کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت به شهروندان محروم از داشتن سرپناه، مناطق دور و کم برخوردار کشور و زلزله و سیل زدگان کشوربود.

زحمات و آثار ارزشمند تلاش‌های ایشان در سنگر مدیریت و در مسیر خدمت به شهروندان برای همیشه در اذهان مردم شریف در مناطق مختلف ایران به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند و ان شاء الله خداوند متعال آن مرحوم را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد.

ضمن همدردی، خود را شریک این اندوه بزرگ می‌دانم و فراق ابدی آن مرحوم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم، کارکنان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی ، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان