گل‌محمدی و استرسی بی‌سابقه مقابل تراکتور

ایسنا نوشت: سرمربی پرسپولیس می‌گوید بعد از دریافت گل از تراکتور، استرس بی‌سابقه‌ای را متحمل شده است.

گل‌محمدی و استرسی بی‌سابقه مقابل تراکتور

یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور، در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش بعد از دریافت گل نخست، سه بار موفق به گلزنی شود؟ گفت: به شخصه بعد از دریافت گل استرس زیادی را تجربه کردم. تا به حال چنین استرسی نداشتم. بازیکنان ما واکنش خوبی به این گل داشتند و با آرامش و سرعت بیش‌تری توپ را چرخاندیم و فضاهای خوبی را ایجاد کردیم. روی تیزهوشی بازیکنان خط حمله از جمله نوراللهی، عبدی و ترابی به گل رسیدیم. کار کردن با این بازیکنان فوق‌العاده است. امیدوارم خداوند مزد تلاش بازیکنان را بدهد و دل هواداران را شاد کنیم.

گل‌محمدی با تشکر از اقدامات کانون هواداران پرسپولیس گفت: بازی خوب و نفس گیری بود. در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم و به گل برسیم. چند موقعیت گلزنی خوب داشتیم. طبیعی بود که به علت حساسیت بازی هر چه زمان رو به جلو می‌رفت بازیکنان مضطرب می شدند و تمرکزشان کمتر می‌شد. فکر می کنم در نیمه دوم روی یک صحنه که خودمان توپ را تقدیم حریف کرده بودیم، غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

او ادامه داد: خوشبختانه تمرکز خودمان را حفظ کردیم و برای ایجاد حمله، بازی‌سازی از عقب و استفاده از جناحین تمرکز داشتیم و در مجموع حق‌مان بود که این بازی را ببریم. تیم حریف و مربی آن‌ها نامدار بود. آن‌ها در فاز دفاعی خوب بودند. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که روزهای سختی را پشت سر می گذارند و فشار زیادی روی دوش آن‌ها است اما با تمرکز و مسوولیت پذیری بالا تمرین و بازی می‌کنند. امیدوارم مزد تلاش خود را بگیرند. امروز هم واقعا انرژی گذاشتند و به عشق هواداران و پرسپولیس بازی کردند. در همه بازی‌ها همین‌طور هستیم و می‌دانم که هواداران ما در شرایط سختی هستند و حساسیت بازی‌ها آن‌ها را هم اذیت می‌کند اما همیشه انرژی مثبت هواداران را داریم و ان شاء الله بتوانیم با قهرمانی دل آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام انگیزه ما همین است. امیدوارم در بازی آخر مقابل پیکان هم مثل همیشه عمل کنیم و در نهایت به قهرمانی دست یابیم. تراکتور تیم قابل احترامی است.

گل‌محمدی در واکنش به اینکه علت افت تراکتور در مدت زمان اخیر را چه می‌داند؟ گفت: خودم نیم فصل در این تیم کار کردم. می‌دانم چه هواداران عاشقی دارد. این تیم برای من قابل احترام است. در هر صورت تراکتور هم تیمی است که در مجموع عملکرد خوبی داشت و طبیعی است که در چند وقت اخیر از حیث سرمربی، ثبات نداشته است.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس گفت: خیلی راضی هستم. مهدی عبدی مهره تاثیرگذاری برای ما بود. 4 گل به ثمر رسانده است. البته همه مهاجمان ما با تمرکز بالا بازی می‌کنند. مهدی عبدی نشان داد که یک بازیکن فرصت طلب است. او هر وقت برای تیم بازی کرده عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او برای بزرگ‌تر شدن خیلی جا دارد. این شروع کار او است. باید تمرکز بیش‌تری داشته باشد. مطمئنم می تواند یکی از مهاجمان آینده‌دار فوتبال ایران شود.

او درباره حضور هیات مدیره این باشگاه در اردوی پرسپولیس و قول پاداش به این تیم گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نمی تواند به انگیزه های درونی اکتفا کند. همه تیم‌هایی که می خواهند خود را مدعی نشان دهند به انگیزه های بیرونی نیاز دارند. ما از شروع فصل تا امروز پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما بحث پول نیست و ما به دنبال ایجاد انگیزه هستیم. امروز هم با حضور در هتل و دادن انگیزه به بازیکنان، کار خوبی انجام دادند. این کار باید انجام شود. می دانیم که مشکلات هم زیاد است و متاسفانه بدهی های زیادی داریم ولی تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از تمام جوانب مورد حمایت قرار گیرد. خدا را شکر امروز هم پاداش خوبی به تیم داده شد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد آل کثیر در خط حمله تیمش اظهار کرد: او در بازی های سال گذشته با پا و دست شکسته برای ما بازی کرد. هیچ وقت تعصب و غیرت آل کثیر را فراموش نمی‌کنیم. در هر صورت امروز هم تیم حریف خیلی فشرده بازی کرد و فضای زیادی نصیب آل کثیر نشد. ما از همه مهاجمان خودمان رضایت داریم.

گل‌محمدی درباره تجربه سیدجلال حسینی و غیبت او در بازی‌های اخیر گفت: ما یک تیم قالب بودیم. فکر می کنم عملکرد دفاعی ما خوب بود. وجود سیدجلال حسینی برای ما ارزشمند است. او از نظر فنی خیلی به ما کمک کرد. متاسفانه با مصدومیتی که برای او به وجود آمد، یک مقدار از تمرین و مسابقه دور شد. هیچ وقت نمی‌توانیم از نام سیدجلال حسینی عبور کنیم. حضور سیدجلال در رختکن و در کنار زمین ارزشمند است و از تلاش هایی که داشته و خواهد داشت ممنون هستیم. او یک الگوی خوب برای همه فوتبالیست‌هاست.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی تیمش با پیکان در هفته پایانی مسابقات گفت: پیکان هم نشان داده تیم خوبی است. امروز هم با پنج گل ماشین سازی را شکست داد. قطعا بازی راحتی نخواهیم داشت. تیم مهدی تارتار همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده است. باید مانند بازی‌های گذشته پرتلاش و با انگیزه بالا عمل کنیم و ان شاء الله در نهایت بازی خوبی را شاهد باشیم.

254 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان