جنگ داغ قهرمانی و بقا به روز آخر کشیده شد

هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر با برد مدعیان قهرمانی به پایان رسید.

جنگ داغ قهرمانی و بقا به روز آخر کشیده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری دیدارهای هفته بیست و نهم خود، به اوج حساسیت رسید. دیدارهایی همگی به صورت همزمان از ساعت 21:15 در شهرهای مختلف آغاز شد و با نتایج به دست آمده، کار برای قهرمانی و بقا در لیگ به روز پایانی کشیده شد.

در حساس ترین دیدار این هفته در ورزشگاه آزادی، تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی است، توانست با نتیجه 3-1 تراکتور را از مقابل بردارد و با 64 امتیاز در صدر جدول باقی بماند. در این مسابقه ابتدا پیمان بابایی در دقیقه 50 تراکتور را پیش انداخت اما پرسپولیس با گل های مهدی عبدی در دقایق 64 و 92 و احمد نوراللهی در دقیقه 68 بازی را به نفع خود خاتمه داد.

در دیگر دیدار حساس امشب هم سپاهان، تنها رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی توانست با نتیجه 2-0 ذوب آهن را در دربی اصفهان شکست دهد و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.  گل های شاگردان نویدکیا را امید نورافکن در دقیقه 45 و رضا میرزایی در دقیقه 94 به ثمر رساندند تا زردپوشان اصفهانی با 62 امتیاز در رده دوم جدول بایستند و همچنان شانس قهرمانی داشته باشند.

استقلال هم در شبی که بسیاری از ستاره های خود را از ابتدا به زمین نفرستاده بود، توانست با نتیجه 3-1 در زمین نساجی به برتری برسد. وریا غفوری در دقایق 45 و 51 و متین کریم زاده در دقیقه 83 گل های شاگردان فرهاد مجیدی را به ثمر رساندند تا آبی ها با 56 امتیاز در همان رده سوم باقی بمانند.تک گل نساجی را هم کریم اسلامی در دقیقه 17 به ثمر رساند.

نتایج کامل هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر به شرح زیر است:

فولاد 2-0 صنعت نفت آبادان

ماشین سازی 0-5 پیکان

مس رفسنجان 2-1 پدیده

نفت مسجدسلیمان 1-2 گل گهر

نساجی 1-3 استقلال

پرسپولیس 3-1 تراکتور

سایپا 1-0 آلومینیوم

سپاهان 2-0 ذوب آهن

جدول رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته بیست و نهم:

جنگ داغ قهرمانی و بقا به روز آخر کشیده شد

254 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان