اولویت‌های شهردار بعدی تهران از نگاه مخاطبان خبرآنلاین

این روزها گمانی‌زنی‌های زیادی درباره شهردار آینده تهران به گوش می‌رسد. اسامی افرادی در خبرهای غیرموثق اعلام می‌شود تا روز موعود که شهردار جدید تهران اعلام شود.

اولویت‌های شهردار بعدی تهران از نگاه مخاطبان خبرآنلاین

به گزارش خبرآنلاین، بر همین اساس خبرآنلاین در یک نظرخواهی از مخاطبان خواست تا در بین مشکلات فراوانی که کلان‌شهر تهران با آن روبه‌روست، درباره مهم‌ترین اولویت‌های شهردار بعدی تهران نظر بدهند.

یکی از مخاطبان نوشت:« زیباسازی شهر، و اهمیت به محلات به جای مال‌سازی.»

شهروند دیگری هم دراین‌باره نوشت:« تهران شهر مردم نیست، شهر مال سازان و برج سازان شده . باید کاری کنه که مردم به شهر احساس تعلق داشته باشند.»

علیرضا معتقد بود: «گسترش خطوط مترو با مطالعات جدید از 10 خط به بالای 20 خط مترو حتی اگر احداث همه خطوط شروع هم نشود و یا همگی این خطوط به بهره برداری نرسد ولی برای شهر تهران و شورای شهر تهران و شهرداران آینده ، تعیین تکلیف به ادامه کار خواهد بود.»

پیشنهاد یکی از کاربران هم این موارد بود:«بازسازی و ایمن سازی بافت های فرسوده و ساختمانهای پر ریسک در مقابل زلزله ، عدم فروش تراکم و انبوه سازی ( تهران بیشتر از ظرفیتش ساخته شده و بیشترین میزان فرو نشست زمین ر داره ) ، جلوگیری از تخریب خانه باغ ها و پارک ها و ... جهت ساخت و ساز ، توجه ویژه به حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، توجه به حریم ها ، فرهنگسازی در جهت جداسازی زباله ها.»

محدثه هم نوشت:« ریشه کن کردن فساد در شهرداری و توجه به پاکیزگی خیابان ها و معابر و چاره اندیشی برای مسئله زلزله تهران.»

پیشنهادات خانم مریم صباغی هم این موارد بود:«از شهردار محترم می خواهم 1-باغهای شمیران را به آن برگرداند و با پاکدستی و شفافیت جلوی فروش این شهرمظلوم را به سودجویان بگیرد . 2-به منظور فرهنگ سازی برای زباله نریختن شهروندان در خیابانها و پیاده روها چاره‌ ای بیندیشد. 3-همچنین فرآیندی در نطر گرفته شود تا فضای چهارراه‌های این شهر از کولی ها و مهاجرین پاکسازی شود. 3-آلودگی صوتی و نوری این شهر در کنار آلودگی هوا باید مدیریت شود .»

4747

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان