وریا غفوری و آقای گلی در بین مدافعان لیگ بیستم

ورزش سه نوشت: کاپیتان استقلال با به ثمر رساندن ۶ گل، عنوان بهترین مدافع گلزن لیگ بیستم را تا یک هفته مانده به پایان این رقابت ها در اختیار دارد.

وریا غفوری و آقای گلی در بین مدافعان لیگ بیستم

استقلال در شب درخشش کاپیتان خود موفق شد بازی باخته را با پیروزی عوض کند و با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به همراه نداشت، در شب دبل وریا غفوری از سد نساجی گذشت و دست پر از قائمشهر بازگشت. اما نکته مهم این بازی، تبدیل شدن وریا غفوری به گلزن ترین مدافع لیگ بیستم بود.

غفوری که تا پیش از این 4 بار برای استقلال در لیگ برتر گل زده بود، شب گذشته موفق شد شمار گل هایش را به عدد 6 برساند و حالا او بالاتر از مدافعین نساجی و ذوب آهن در صدر برترین مدافعان گلزن لیگ بیستم ایستاده است. نکته جالب اینکه غفوری 5 مورد از 6 گل خود را در بازی های خارج از خانه و برابر تیم های فولاد، گل گهر، نفت مسجدسلیمان و نساجی به ثمر رسانده و تنها در هفته نخست و در استادیوم آزادی دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

پس از وریا، دو مدافع دیگر در لیگ برتر حضور دارند که تاکنون 5 بار برای تیم هایشان گلزنی کرده اند. حامد شیری کاپیتان نساجی قائمشهر 5 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. وحید محمدزاده نیز بهترین گلزن تیمش است. مدافع ذوب آهن 5 بار برای اصفهانی ها گل زده هر چند که بیشتر آنها از روی نقطه پنالتی بوده اند.

نام سه مدافع 4 گله نیز در میان گلزنان برتر لیگ بیستم دیده می شود. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس گل های حساس و سه امتیازی زیادی را برای تیمش به ثمر رساند و در صورتی قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیستم، او نقش بزرگی در این قهرمانی داشته است. 

سیدجلال در رقابت های امسال مقابل تیم های تراکتور در تبریز، مس رفسنجان در تهران و دیدار با سایپا در استادیوم آزادی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید، 3 گل سه امتیازی به ثمر رساند و به تنهایی 9 امتیاز برای تیمش کسب کرد. او در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر پدیده نیز یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا با 4 گل، یکی از بهترین مدافعین گلزن لیگ لقب بگیرد.

فرشاد محمدی مهر نیز 4 گل در لیگ بیستم به ثمر رسانده که گل های او می توانند کاندیدای دریافت جایزه بهترین گل لیگ باشند. او برابر ماشین سازی، صنعت نفت و پدیده گلزنی کرد و در کسب 7 امتیاز تیمش نقش اول را ایفا کرد. او در جریان شکست هفته قبل برابر نساجی هم گل زد تا تعداد گل هایش را به عدد 4 برساند. 

آرمان قاسمی مدافع پیکان نیز در لیگ امسال 4 گله است که تمامی این 4 گل را در 7 هفته اخیر به ثمر رسانده است. او گل برتری تیمش در بازی جنجالی با سایپا را به ثمر رساند، سپس زننده تک گل تیمش مقابل نساجی بود و در دو هفته گذشته برابر فولاد و ماشین سازی هم موفق به گلزنی شد تا به تعداد 4 گل برسد.

موسی کولیبالی مدافع فولاد و عبدالله حسینی مدافع ذوب آهن نیز هر کدام 3 گل برای تیمشان به ثمر رسانده اند تا نام آنها نیز در میان مدافعین گلزن لیگ بیستم تا قبل از برگزاری هفته پایانی درج شود.

258 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان