واکسیناسیون می تواند سویه دلتا کرونا را منتقل کند

مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اذعان کرد: برخی از افراد واکسینه شده می توانند گونه دلتای کووید-۱۹ را منتقل کنند.

واکسیناسیون می تواند سویه دلتا کرونا را منتقل کند

به گزارش اسپوتنیک، راشل والنسکی رئیس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC)، گفت: برخی از افراد کاملا واکسینه شده می توانند سویه "دلتا" ویروس کرونا را منتقل کنند.

والنسکی افزود: در روزهای اخیر، من شواهد علمی جدیدی مشاهده کرده ام که نشان می دهد فشار دلتا بسیار متفاوت تر از سایر سویه های کووید-19 است؛ اطلاعات مربوط به سویه دلتا از ایالات مختلف ایالات متحده و سایر کشورها نشان می دهد که در موارد نادری، برخی از افراد واکسینه شده که پس از واکسیناسیون به سویه دلتا آلوده می شوند، ممکن است آن را به دیگران منتقل کنند.

در همان زمان، وی تأکید کرد که واکسیناسیون از بیماری شدید، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از ویروس کرونا جلوگیری می کند.

پیش از این، عضو کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، توصیه کرده بود که ساکنان واکسینه شده در مناطقی از ایالات متحده با شیوع بالای کووید-19 به دلیل افزایش عفونت ها با سویه دلتا ویروس کرونا، از ماسک های محافظ پزشکی در داخل خانه استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان