در راز جراحی می توانید با جراحی چانه آشنا شوید

وارد شدن در سایت راز جراحی میتوانید تمامی موارد در مورد جراحی های زیبایی و درمانی و... را بدانید و با دید بازتر به سمت جراحی مد نظر خودتون برید و جراح خودتون رو پیدا کنید

جراحی چانه راز جراحی

با وارد شدن در سایت راز جراحی میتوانید تمامی موارد در مورد جراحی های زیبایی و درمانی و... را بدانید و با دید بازتر به سمت جراحی مد نظر خودتون برید و جراح خودتون رو پیدا کنید حتما حتما به سایت راز جراحی به آدرس Razjarahi.ir مراجعه کنید . اگر از انجام روش های غیردائمی برای فرم دادن به چانه خود ، مانند تزریق ژل به چانه و تزریق چربی به چانه و غیره خسته شده اید و از عدم تناسب اجزای صورت خود ، به دلیل کوچک بودن یا برجسته و بزرگ بودن بیش از اندازه چانه خود ، رنج می برید و به دنبال روش درمان قطعی هستید ، تا اعتماد به نفس از دست رفته خود ، را که به سبب احساس نازیبایی در شما ایجاد شده است بازیابید ، راز جراحی به شما توصیه می کند ، که جراحی چانه را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه ایجاد حتی یک تغییر ناچیز در ناحیه چانه ، می تواند به حد قابل توجهی میزان توازن و تعادل تمام صورت را ارتقا دهد ، اهمیت این جراحی زیبایی آشکار می شود. امروز ، در این مقاله می توانید با جراحی چانه آشنا شوید و زیبایی چهره خود را ، به کمک این تکنیک جراحی زیبایی بهبود ببخشید.

جراحی چانه چیست ؟

جراحی زیبایی چانه یا ژنیوپلاستی ، تکنیکی است که سبب اصلاح فرم چانه می شود و با توجه به نوع مشکل چانه ، از طریق تکنیک های متنوعی انجام می شود. این روند جراحی ، علاوه بر توازن و هماهنگی که به کل اجزای صورت می بخشد ، به دلیل متناسب و زیباتر نمودن فرم چانه ، باعث می شود نیمرخ فرد متعادل تر و زیباتر به نظر برسد. چرا که ممکن است نقص چانه در نمای روبرو به چشم نیاید ، ولی در نیمرخ فرد این نازیبایی می تواند ، به شکلی نامطلوب خود را نشان دهد.

انواع جراحی چانه

معمولا جراحی زیبایی چانه ، با دو هدف زیر انجام می شود :

تکنیک کوچک کردن چانه

این تکنیک بر روی چانه های بزرگ ، برجسته و جلو آمده اعمال می شود و توسط آن ، چانه به عقب برده شده و کوچکتر به نظر می رسد. در این تکنیک استخوان اضافی چانه ، توسط دریل مخصوصی به نام بر ، از چانه خارج شده و چانه به عقب کشیده می شود.

تکنیک های بزرگ کردن چانه

این تکنیک ها ، از طریق بزرگ کردن و جلو کشیدن ، چانه ای که کوچک و به سمت عقب رفته است ، برای مشخص تر شدن چانه و هماهنگ کردن آن با فرم صورت و دیگر اجزای آن ، صورت می گیرند. جراحی بزرگ کردن چانه ، به کمک پروتز چانه و ژنیوپلاستی اسلایدینگ انجام می شود.

در مقاله جراحی چانه موجود در سایت راز جراحی به صورت کامل در بخشی به موضوع پروتز چانه پرداخته شده است که می توانید به آن مراجعه کنید.

چگونه برای جراحی چانه آماده شویم ؟

 مهمترین نکاتی که قبل از جراحی چانه ، باید مورد توجه قرار دهید ، در این بخش از مقاله با شما در میان می گذارد. اقدامات قبل از جراحی زیبایی چانه عبارتند از :

برای اینکه روند بهبودی شما پس از جراحی ، با اختلال مواجه نشود به شما توصیه می کنیم ، که از دو هفته قبل از جراحی ،  استعمال دخانیات و سیگار را متوقف نمایید.

استفاده از الکل و دارو های ضد انعقاد خون مانند آسپرین ، احتمال بروز خونریزی در حین عمل را افزایش می دهند. از زمانی که جراحتان صلاح می داند ، استفاده از این موارد را کنار بگذارید.

با توجه به ناحیه ای که قرار است برش جراحی در آن انجام شود ، جراح به شما توصیه می کند که از دو سه روز قبل از عمل ، این نواحی را تمیز نمایید. به عنوان مثال اگر ناحیه برش زیر چانه باشد ، باید از یک پاک کننده آنتی باکتریال در این ناحیه از صورت استفاده کنید ؛ یا در مواردی که قرار است برش در دهان ایجاد شود ، باید سه بار در روز دهان را به کمک دهانشویه شستشو دهید.

برای این جراحی نیاز است ناشتا باشید. بنابراین از هشت ساعت قبل از جراحی ، از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.

بعد از جراحی چانه چه کار کنیم ؟

 به شما توصیه می شود به منظور کنترل تورم و کاهش دادن تحرک چانه ، یک هفته از گن مخصوص جراحی زیبایی ، که بر روی سر و صورت قرار می گیرد ، استفاده کنید.

پس از جراحی به مدت 3 تا 5 روز درد اندکی خواهید داشت و بعد از یک هفته ، می توانید روال عادی زندگی خود را در پیش بگیرید.

تا 6 هفته بعد از جراحی ژنیوپلاستی ، باید از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین و پر برخورد خودداری کنید.

برای تسریع روند بهبودی ، سعی کنید از غذاهای سرشار از ویتامین و پروتئین استفاده کنید.

چه زمانی می توانیم نتیجه ژینوپلاستی را مشاهده کنیم ؟

نتیجه جراحی چانه ، برخورداری از یک چانه کاملا طبیعی و در تناسب و تعادل ، با سایر اجزای صورت می باشد. گویی هیچ گاه چانه خود را عمل نکرده اید و از اول ، به این شکل بوده است. برای اینکه فرم نهایی چانه جدید و زیبای خود را ببینید ، باید 6 هفته صبور باشید. با اینکه ممکن است بافت های اطراف چانه نیز همچون دیگر بافت های بدن ، با افزایش سن و جاذبه تحت تاثیر قرار بگیرند ، ولی راز جراحی این تکنیک را به عنوان تکنیکی دائمی برای درمان مشکلات چانه به شما معرفی می کند.

هزینه جراحی ژنیوپلاستی چه قدر است ؟

در خصوص قیمت جراحی چانه ، این نکته را در نظر داشته باشید ، که تجربه و مهارت جراح پلاستیک ، همان اندازه مهم است که هزینه جراحی برای شما مهم است. چرا که تنها با رفتن زیر تیغ جراحی یک جراح کارآزموده ، می توانید انتظار کسب یک نتیجه رضایت بخش را داشته باشید. بنابراین صرفا به دنبال ارزان ترین هزینه جراحی نباشید. از آن جایی که این جراحی در دسته جراحی های زیبایی است ، معمولا تحت پوشش بیمه های درمانی قرار نمی گیرد. ولی ممکن است بعضی از جراحان ، خدمات کمکی خاصی را به شما ارائه دهند. به طور کلی هزینه جراحی چانه ، توسط عوامل زیر تعیین می شود :

هزینه بیهوشی

هزینه بیمارستان یا تجهیزات جراحی

هزینه آزمایشات قبل از عمل

هزینه لباس مخصوص جراحی

هزینه دارو های تجویز شده

دستمزد جراح پلاستیک و زیبایی

 به افراد توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه جراحی بهتر است به مطب جراح مراجعه کنند تا پس از معاینه و بررسی های دقیق جراح هزینه را اعلام کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان