اعتراض شهروند اهوازی به وزیر نیرو در نبود آب آشامیدنی سالم +ویدئو، عکس

شهروند اهوازی در یک ویدئو به نبود آب آشامیدنی سالم به وزیر نیرو گلایه کرد.

اعتراض شهروند اهوازی به وزیر نیرو در نبود آب آشامیدنی سالم +ویدئو، عکس

به گزارش اسپوتنیک، یک شهروند اهوازی در ویدئویی با خطاب قرار دادن وزیر نیروی ایران از نبود آب آشامیدنی سالم گلایه و شکایت کرد. او در حالی که یک لیوان آب گل‌آلود در دست داشت با حالتی ناراحت و عصبانی گفت: «نهم مرداد 1400، اهواز، دیار کارون، در کنار رودخانه کارون، این آب نوشیدنی ماست، جناب آقای وزیر نیرو، از این آب باید به بچه‌های خودمان بدهیم؟ رحم و مروت کجا رفته؟ ما شورشگریم؟ ما اختشاشگریم؟ آیا شما این آب را برای حیوان هم تجویز می‌کنید که بخورد؟ آیا حاضرید از این آب به حیوانات خودتان بدهید؟ حتی احشام هم از این آب نمی‌خوردند، بعد به ما برچسب می‌زنید برای مطالبه حقمان، بدیهی‌ترین مطالبه‌مان، ما آب نوشیدن نداریم.»


کاربران بسیاری در واکنش به این ویدئو ضمن اظهار تاسف عنوان می‌کنند برخی حالا با تماشای این آب با آب معدنی می‌خواهند مشکل خوزستان را حل کنند اما مشکل آب خوزستان تنها نبود آب آشامیدنی سالم برای خوردن نیست بلکه بی‌توجهی به مشکلات بزرگتر این استان است که متاسفانه مسئولان در این باره اقدامی برای حل مشکلات آنان نمی‌کنند و تنها به منفعت خود می‌اندیشند.

این کاربران بر این باورند اگر این مسئله‌ی بی‌آبی خوزستان همچنان ادامه پیدا کند صبر این شهروندان تمام می‌شود و دوباره برای مطالبه حق خود به ناچار به اعتراض خیابانی روی می‌آورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان