آموزش کشیدن مداد لب در چند مرحله

در این مطالب آموزش کشیدن مداد لب در چند مرحله ساده را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید به لب هایتان فرم بی نظیری را بدهید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

آموزش کشیدن مداد لب در چند مرحله

لب ها مهم ترین اجزای صورت هستند از این رو بهتر است شما در زمان میکاپ لب ها حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید لب هایی خوش فرم و جذاب داشته باشید همچنین برای میکاپ لب ها از خط لب و رژلب و برق لب استفاده می شود که نحوه کشیدن مداد لب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

نحوه کشیدن مداد لب

نحوه کشیدن خط لب در نگاه اول خیلی ساده به نظر می رسد در صورتی که اگر در هنگام کشیدن خط لب دقت لازم به خرج داده نشود ممکن است لب ها جلوه ای غیر طبیعی و زشت پیدا کنند.

نحوه کشیدن خط لب

مراحل کشیدن خط لب

1.برای زیر سازی لب ها از بالم لب بی رنگ استفاده نمایید همچنین بالم لب ها باعث می شود تا لب ها مرطوب و نرم شوند.

2. در این مرحله مداد لبی را که به رنگ رژ لب انتخابی شما نزدیک می باشد را انتخاب نمایید سپس نوک مداد لب را به کمک تراش تیز نمایید تا بتوانید خط هایی ظریف را بکشید.

3. به کمک مداد لب یک ضربدر در وسط لب بالایی تان بکشید.

4. خطی راست را به صورت دقیق روی خط لب پایین تان بکشید.

مراحل کشیدن خط لب

5. در قسمت وسط علامت ضربدر لب بالایی و گوشه لب تان در دو طرف مطابق تصویر نقطه ای را بگذارید.

6. سمت چپ و راست لب بالایی تان را از قسمت علامت ضربدر تا تقطه ای که وسط علامت ضربدر و گوشه لب تان مشخص کرده اید از قسمت بالا به پایین مداد لب بکشید و نیمه دوم لب هایتان را از گوشه لب تا نقطه ای که مشخص شده را از قسمت پایین به بالا مداد لب کشید سپس برای لب پایینی نیز از گوشه راست و چپ لب از بالا به پایین خط بکشید و این خط را به خطی که در قسمت پایینی لب ها کشیده اید وصل نمایید.

7. در این مرحله همه قسمت های لب تان را به صورت کامل به کمک مداد لب پر نمایید و برای بزرگ تر کردن لب ها طبق مراحلی که ذکر شد دور لب تان را تا حدی که غیر طبیعی به نظر نرسد بزرگ تر کنید.

نحوه کشیدن خط لب

8. در این مرحله می توانید رژلب بزنید که برای زدن رژلب بهتر است از براش مخصوص استفاده نمایید تا بتوانید رژ را به صورت دقیق روی لب هایتان بزنید. در صورت تمایل نیز می توانید برای آمبره کردن لب ها و انداختن سایه روشن روی آن ها از کانسیلر استفاده نمایید و مقدار کمی از کانسیلر را روی قسمت وسط لب پایین بزنید و لب بالا و پایین را چندین بار به هم بچسبانید و به کمک دست هایتان کانسیلر را روی لب ها فید نمایید.

نحوه کشیدن مداد لب

توجه داشته باشید که اگر در حین کشیدن خط لب قسمتی از خط بیرون زد می توانید آن را به کمک براش و کانسیلر حذف کنید و در پایان نیز می توانید کانسیلر را به کمک براش فید نمایید تا در اطراف لب هایتان سفیدی بیش از حد ایجاد نشود.

مراحل کشیدن مداد لب

در این مطلب با نحوه کشیدن خط لب در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده توانسته باشید مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان