پاسخ به یک ادعا درباره محمدباقر قالیباف

باشگاه خبرنگاران نوشت:فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی شایعات نسبت به انتخاب شهردار تهران توسط شورای شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ به یک ادعا درباره محمدباقر قالیباف

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، درباره فهرست‌های ارائه شده برای شهرداری تهران، گفت: طبیعتا شاخص‌هایی که شورای فعلی شهر ششم تهران برای شهرداری در نظر گرفته شاخص‌های قابل قبولی است.

او با اشاره به این ویژگی‌ها ادامه داد: برای مثال برخورداری فرد از توان مدیریتی، تسلط بر مسائل مختلف شهر به خصوص توانایی در مدیریت بحران در شهر تهران به همراه ویژگی‌های نظیر ستاد ستیزی و سالم بودن از نظر اقتصادی و توانایی تسلط بر مشکلات از جمله این موارد است. علاوه بر این بدنه شهرداری هم باید پذیرای او باشند و  وی را به عنوان اداره کننده این مجموعه که بالاتر از یک وزارتخانه است بپذیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه شورای شهر ششم درپی گزینه مدنظر محمدباقر قالیباف برای شهردار شدن است، گفت: چنین امری صحت ندارد، البته ممکن است برخی از آنها وابستگی‌هایی داشته باشند، اما در مجموع افراد مستقل و شاخص گرا هستند؛ همچنین تخصص طبعا یکی از شاخص های مهم برای مدیریت شهری است، اما با توجه به اینکه اصولا کلان‌شهری مثل تهران نیاز به معاونین متخصص در رشته‌های مورد نیاز دارد مهم‌ترین مساله توان هماهنگ کنندگی و مدیریت مجموعه متخصصین در زمینه مدیریت شهر تهران است.

فعال سیاسی اصولگرا تشریح کرد: به بیانی دیگری یعنی فردی که بتواند تعداد زیادی از مدیران متخصص و توانمند را به درستی مدیریت کند و آنها را هماهنگ کرده و در مسیر برنامه های شهر و سیاست های شورای شهر قرار داده و به کار بگیرد، این موضوع هم به اولویت تخصص مدیریت و انسجام بخشی به سازمان شهرداری که باید حتما در وجود شهردار تهران مورد توجه قرار بگیرد باز می گردد.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان