جهنم تبلیغات برای رسیدن به بهشت شهرداری/ مازیار حسینی ، زاکانی، یا...؟

شرق نوشت:راه‌یافتگان شورای ششم قرار است چهارشنبه به‌طور غیررسمی شهردار منتخب خود را معرفی کنند.

جهنم تبلیغات برای رسیدن به بهشت شهرداری/ مازیار حسینی ، زاکانی، یا...؟

روز گذشته، مهرداد بذرپاش به جمع انصرافی‌های گزینه‌های شهرداری افزوده شد. با کناره‌گیری او، معصومه آباد، علیرضا زاکانی، مازیار حسینی، هابیل درویشی، اسماعیل احمدی‌مقدم و محسن پیرهادی گزینه‌های اصلی در این رقابت هستند.


به نظر می‌آید از این شش نفر، دو نفر بیش از دیگران شانس پیروزی دارند؛ مازیار حسینی و علیرضا زاکانی. هرچند برخی ورود یک گزینه جدید را هنوز هم بعید نمی‌دانند.

هم‌زمان با نزدیک‌شدن به زمان رأی‌گیری نهایی، در فضای مجازی طرفداران دو رقیب اخباری در تخریب یکدیگر منتشر می‌کنند. جریانات خبری نزدیک به مازیار حسینی، با اشاره به اقدامات عمرانی وی در شهر تهران مانند پل صدر یا بزرگراه امام علی، بر نزدیک‌شدن او به صندلی شهرداری تهران اشاره می‌کنند و حضور یک شهردار متخصص و نه سیاسی را خاص بدنه شهرداری مطرح می‌کنند.

از سویی در همین کانال انتشار گزارش قرارداشتن نام مازیار حسینی در لیست املاک نجومی را تخریب نامزدهای شهرداری از سوی انقلابی‌نماهای قدرت‌طلب توصیف و این اتهامات را ساختگی و کذب از سوی رقیب عنوان می‌کنند. مازیار حسینی نیز در آخرین پست خود در اینستاگرام در متن کوتاهی نوشته است: «همان‌گونه که حدسش را می‌زدم، حجم دروغ، تخریب از هر جنس و نوع به حد اعلای خود رسیده و تقوا هم دربست تعطیل! خواستم بگویم که من تعریفم از رسیدن به صندلی خدمت با بعضی‌ها فرق دارد و همه چیز را سپرده‌ام به خودش».
همچنین تخریب‌کنندگان زاکانی بر پیشینه سابقه او در انصار حزب‌الله و تندروی‌های وی در حوزه‌های مختلف دست گذاشته‌اند. برخی کانال‌ها هم در جهت تخریب او، باز هم کارنامه دیپلم وی را که در آن نمره ریاضی چهار و نمره شیمی آن 2.5 بود، منتشر کرده و برخی اظهارات تند او در جریان مناظره‌های انتخاباتی را بازخوانی کرده‌اند و در تحلیل‌هایشان این تندروی‌های سیاسی را موجب نگرانی شهروندان تهرانی که خواستار یک شهردار غیرسیاسی هستند، عنوان کرده‌اند.
درحالی که برخی از راه‌یافتگان شورای ششم که مدافع این دو گزینه هستند تأکید دارند شهردار بعدی تهران تا چهارشنبه معرفی می شود مهدی چمران به یکی از رسانه‌ها اعلام کرده ممکن است تا چهارشنبه به جمع‌بندی نهایی نرسیم و احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری هم  وجود دارد. سخنان مهدی چمران نشان می‌دهد که لابی‌ها برای انتخاب نهایی به سرانجام نرسیده و حتی ورود گزینه جدید هم بعید به نظر نمی‌رسد.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان