شهردار تهران هنوز بطور رسمی انتخاب نشده است

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر پرهیز از عجله و شتابزدگی در انتشار اخبار اظهار داشت: در رای گیری غیر رسمی و استمزاجی منتخبان شورای شهر، شهردار تهران مشخص شده اما این رای‌گیری به صورت غیررسمی و استمزاجی بوده است.

به گزارش «تابناک»، ناصر امانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر پرهیز از عجله و شتاب زدگی تاکید کرد: در رای‌گیری استمزاجی در جلسه غیررسمی و داخلی شورایی غیر رسمی که منتخب ششم هستند، شهردار انتخاب شده اما هنوز روال رسمی انتخاب شهردار طی نشده است .

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید در انتشار اخبار غیر رسمی از یکدیگر پیشی گیرند، تاکید کرد: شهردار تهران در جلسه رسمی و علنی شورای شهر با رای اعضای شورای شهر انتخاب می‌شود.

امانی گفت: در صورتی که آقای علیرضا زاکانی از سوی شورای شهر در جلسه رسمی به عنوان شهردار انتخاب شود، می توان گفت شهردار انتخاب شده است .

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر آقای زاکانی در جلسه رسمی نیز به عنوان شهردار انتخاب شوند باید از مجلس استعفا داده و در صورت تصویب استعفای ایشان، حکم ایشان باید توسط وزارت کشور امضا شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان