جولان خطرناک کرونا در صدا و سیما

مهر نوشت: طی مدت اخیر یک بار دیگر تعداد فوتی‌های صداوسیما بر اثر کرونا به طرز وحشتناکی بالا رفته است مرگ‌هایی که آنقدر ناگهانی خبری می‌شوند که هیچ گاه از شوک این حوادث نمی‌کاهد.

جولان خطرناک کرونا در صدا و سیما

طی یکی دو روز گذشته گوینده دیگری جان خود را از دست داد فرزانه معصومیان گوینده خبر و رادیو که بدون هیچ بیماری زمینه‌ای ناگهان به کرونا مبتلا شده، بستری می‌شود و به کما می‌رود و طی سه روز جان خود را از دست می‌دهد. همزمان با درگذشت او ویدئویی از صدا و سیمای وی در حال گویندگی و تاکید روی قدر دانستن لحظه‌ها در شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافت و مخاطبانش را مورد تاثر و تاسف بیشتر قرار داد.

این اتفاق قابل توجهی است که در مدت اخیر بخش اعظم فوتی‌های کرونایی صداوسیما به رادیو تعلق داشته است یعنی به کسانی که در استودیوهای کوچک و فضاهای بسته رادیو در حال فعالیت، اجرا و برنامه سازی هستند. در همین مدت افرادی چون امیرحسین مدرس یا محمد صالح علا که در رادیو به گویندگی مشغول اند به دلیل حساسیت و ریسک بالای کار در اوضاع کرونا مجبور به دورکاری و اجرا از خانه‌های خود شده‌اند به ویژه که مدرس به کرونا هم مبتلا شد.

تعداد سه هزار واکسنی که به صداوسیما تعلق گرفت اگرچه هیچ گاه مشخص نشد چگونه و برچه اساسی تقسیم بندی شده است و تعدادی از مجریان و برنامه سازان که برنامه و کاری هم نداشتند تزریق کردند اما از همین تعداد، سهم بسیار کمتری به رادیو اختصاص یافته است.

این روزها صداوسیما به شکل جدی تری در محاصره بلای کرونا قرار گرفته است و این چالش بارها گروه‌ها و پروژه‌ها را هم به طور دسته جمعی به توقف کشانده است. از این دست پروژه‌ها می‌توان به «خندوانه» اشاره کرد که با ابتلای رامبد جوان و 16 نفر از اعضای این برنامه حتی باعث شد 6 قسمت پایانی این مجموعه به تولید نرسد.

مجموعه «کلبه عمو پورنگ» از دیگر پروژه‌هایی بود که نسبت به درگیری عواملش هشدار داده شد و حتی درباره تعطیلی پروژه اعلام خطر شد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان