ماجرای فیلم پرحاشیه مراسم افتتاح آزادراه بروجرد - خرم‌آباد/ پشت پرده نبودن قیچی چه بود؟

‌ویدئویی از مراسم افتتاح آزادراه بروجرد - خرم آباد منتشر شده که نشان می‌دهد وزیر راه و شهرسازی به دلیل نبودن قیچی نتوانسته این افتتاح را انجام دهد.

ماجرای فیلم پرحاشیه مراسم افتتاح آزادراه بروجرد - خرم‌آباد/ پشت پرده نبودن قیچی چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه در خصوص کلیپ منتشره از افتتاح آزادراه اراک - خرم آباد در فضای مجازی به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم شریف ایران اسلامی اطلاعیه‌ای بدین شرح منتشر کرد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است؛ به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند با توجه به افتتاح موفق تونل البرز واقع در منطقه دو آزادراه تهران-شمال در هفتم مرداد ماه با فرمان رئیس جمهور و عبور خودروها با نورافشانی و بریدن روبان افتتاح به وسیله خودروهای عبوری، مقرر شد این تجربه موفق نیز در مراسم افتتاح آزادراه اراک خرم - آباد که یکی از پروژه‌های عظیم راهسازی کشور است، تکرار شود.  

بدین گونه که وزیر راه و شهرسازی در محل تونل پونه (طولانی‌ترین تونل عریض جاده‌ای کشور) حضور یافته و پس از پرده برداری از لوح تونل، از طریق بی سیم فرمان عبور خودروها را صادر کرده و روبان توسط مردم (در خودروهای عبوری) با انجام نورافشانی بریده شود. در واقع بی سیمی که در دست آقای مهندس اسلامی دیده می‌شود نیز بدین منظور بود. اما تعداد زیاد شرکت کنندگان در مراسم افتتاح و ازدحام بیش از حد مردم در محل ورودی تونل، ضمن اختلال در برنامه افتتاح، امکان تردد خودروها و انجام نورافشانی را نیز سلب کرد.

ماجرای فیلم پرحاشیه مراسم افتتاح آزادراه بروجرد - خرم‌آباد/ پشت پرده نبودن قیچی چه بود؟

بنابراین همان گونه که اشاره شد از ابتدا نیز برنامه‌ای برای بریدن روبان با قیچی وجود نداشت و قرار بود هموطنان عزیز با خودروهای عبوری اقدام به روبان بری این پروژه ملی کنند که در واقع همین طور هم برنامه اجرا شد و اسلامی بعد از پرده برداری فرمان عبور را اعلام کرد.

گفتنی است، آزادراه اراک خرم آباد که با سرمایه گذاری مشترک دولت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال احداث است،  در کریدور آزدراهی بین المللی شمال جنوب کشور واقع شده است و دوشنبه یازدهم مرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، استاندار لرستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از هموطنان  قطعات 3، 2و 4 این آزادراه با ارزشی بیش از 5000 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان