ورود برند کنوود به بازار ایران/ ویژگی‌های کولرگازی تولیدی اعلام شد

گروه پاکشوما از عرضه محصولات کولر گازی جدید خود با برند کنوود رونمایی کرد.

ورود برند کنوود به بازار ایران/ ویژگی‌های کولرگازی تولیدی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا منجزی، سرپرست واحد بازاریابی گروه پاکشوما در نشست خبری رونمایی کولرگازی با برند کنوود اعلام کرد: پاکشوما بیش از نیم قرن فعالیت موفق در حوزه تولیدات لوازم خانگی دارد و برندهای کندی، میدیا و آکس، را به بازار معرفی کرده است.

وی گفت: پاکشوما توانسته است با محصولات با کیفیت همچون انواع ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،یخچال فریزر و جاروبرقی سهم بالایی از بازار ایران را به دست آورد.

رضا منجزی

 او با اشاره به استراتژی توسعه‌ برند این گروه ادامه داد: در این شرایط این بار گروه پاکشوما توانست محصولات برند کنوود را به سبد برند خود اضافه نماید و در فاز اول کولرهای گازی برند کنوود را با خدمات پاک سرویس ارائه نماید.

ایشان در ادامه توضیحات خود به تشکیل یک بخش تخصصی در کارخانه گروه پاکشوما جهت تولید و عرضه انواع محصولات تهویه مطبوع خانگی در مساحت زیرساختی بالغ بر 40 هزار متر مربع و ظرفیت تولید بیش از 300 هزار دستگاه انواع کولرگازی اشاره کرد.

حجم بازار کولرگازی در ایران چقدر است؟

امیرحسین لطیف‌التجار مدیر مارکتینگ بخش تهویه مطبوع گروه پاکشوما با توضیحات تکمیلی در مورد مشخصات کولرهای گازی برند کنوود عنوان کرد: در فاز اول، کولرهای با موتور اینورتر و روتاری تولید شده که از ویژگی‌های این محصول می توان به گاز مبرد R410a که سازگار با محیط زیست، میزان پرتاب باد 15 متر به صورت چهاروجهی با قابلیت انتشار یون منفی و سیستم تصفیه هوا به همراه فیلتر شش گانه و نیز مجهز به سیستم خودکار نظافت فیلترها، به همراه پره‌های طلایی با گارانتی "پاک سرویس" شامل 60 ماه کمپرسور و 18 ماه ضمانت سایر قطعات نام برد.

لطیف‌التجار

وی در پاسخ به سئوال خبرآنلاین در خصوص حجم بازار کولرگازی در ایران گفت: متاسفانه این بازار چندان قابل اندازه‌گیری نیست چرا که نیمی از این بازار در اختیار کولرهای گازی قاچاق است .

 وی گفت: برآوردهای تقریبی نشان می‌دهد که در سال حدود 800 هزار کولرگازی در کشور فروخته می شود و طبق برنامه‌ریزی قرار است سهم مناسبی را در این بازار از آن خود کنیم .

 لطیف‌التجار قیمت کولرهای گازی که با برند کنوود به بازار عرضه می‌شود را کاملا رقابتی دانست و گفت: مطئن باشید به واسطه کیفیت و خدمات پس از فروش، این کالا قدرت رقابت بسیار بالایی را در بازار خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تحریم‌ها تاثیری بر این قرارداد و ادامه هماری دارد یا خیر؟ گفت: مذاکرات بسیار دقیقی در این حوزه انجام شده است و همکاری ما ادامه خواهد داشت و این همکاری ارتباطی با ماجرای تحریم نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان