کیش یک هفته تعطیل شد

ایسنا نوشت: رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: پیرو افزایش شیوع و میزان بستری و مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا، کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا جزیره کیش تشکیل جلسه داد و مصوباتی را قابل اجرا برای مدت یک هفته و قابل تمدید تا مدت ۲هفته مورد تایید قرار داد که از یکشنبه ۱۷ مرداد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

کیش یک هفته تعطیل شد

رضانیا صبح امروز (14 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این جلسه پیشنهاد کاهش حداکثری تعداد پروازهای ورودی به جزیره کیش داده شده و پیگیریها در حال انجام است که  به شکل حداکثری شاهد کاهش پروازها باشیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی کلیه مشاغل گروه 2، 3 و4 در جزیره کیش که لیست آنها در فضای مجازی انتشار داده خواهد شد، در دستور کار است، تصریح کرد: مقرر شد کلیه ادارات و نهادها به استثنای یگان های نظامی،انتظامی،امنیتی، بهداشت و درمان،امدادی،آب و برق،آتش نشانی و اورژانس تعطیل و فقط به صورت شیفت های ضروری فعالیت خود را ادامه دهند.

رضانیا ادامه داد: تردد کلیه شناورهای مسافربری از مبادی ورودی به جزیره کیش ممنوع شود و فقط ارزاق عمومی و مواد مورد نیاز و ضروری جزیره از طریق شناور بتواند انتقال پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مراکز پذیرایی شامل رستوران ها و کافی شاپ ها فقط به صورت بیرون بر می توانند فعالیت کنند، اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 23 تا ساعت 4 بامداد خواهد بود.

رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه بازگشت کسانی که در سفر به سر می برند بعد از مدت قرنطینه جزیره قطعاً مشابه سال 99 خواهد بود و ورود به صورت تدریجی و طی فرایند و مکانیزمی که اعلام خواهد شد، انجام می پذیرد، اظهار کرد:  توصیه می‌کنیم در این مدت ‏از سفر رفتن پرهیز کنید و قرنطینه را در منزل به صورت جدی رعایت کنید.

وی با اشاره به اینکه هرگونه عدم رعایت مصوبات فوق می‌تواند منجر به افزایش شیوع بیماری و وخامت بیماری در جزیره باشد که قطعاً از طریق کمیته انتظامی ستاد کرونا برخورد جدی صورت خواهد گرفت، اضافه کرد:  سرماخوردگی، آب ریزش بینی، گلو درد، سرفه، تب و بی حالی از علائم اولیه ابتلا به ویروس کرونا است و شخص علامت دار با مراجعه به پزشک باید نسبت به رعایت قرنطینه اقدام کند.

47237

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان