مدیران صنعت آب و برق در قزوین جهادی کار کردند

استاندار قزوین گفت: مدیران صنعت آب و برق در سخت ترین شرایط اقتصادی و با کمترین اعتبار طرح های بزرگی را عملیاتی کرده و با کار جهادی خدماتی ماندگار از خود برجای گذاشتند.

مدیران صنعت آب و برق در قزوین جهادی کار کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در مراسم امضای قرارداد فروش پساب صنعتی تصفیه خانه بویین زهرا به بخش صنعت که در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و در دو سال اخیر مدیران ما با شرایط دشوار و کمترین اعتبارات کار کردند و تخصیص 20درصدی اعتبارات چالش برانگیز بود.

او افزود: با اتفاقاتی که در اجرای طرح های آبرسانی رخ داد و ساخت سد نهب و بالاخانلو و انتقال آب از طالقان به آبیک از کارهای ارزشمند و بسیار بزرگی بود که اجرای آن به یک همت بلند و جسارت زیاد نیاز داشت.

استاندار قزوین بیان کرد: در بخش آب مدیرعامل شرکت آب و بیرنوندی مدیر آبفا واقعا جهادی عمل کردند و ریسک پذیر بودند و با جسارت توانستند کارهای بزرگی را عملیاتی کنند که جای تقدیر دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: این طرحها بدون پول آغاز شد و سپس اعتبارات را تامین کردیم و به تعهدات خود در بدترین شرایط عمل خواهیم کرد و از مدیران موفق مانند مهندس چگینی در شرکت برق که سختی و بی پولی را تحمل کردند ولی نگذاشتند بحران ایجاد شود تشکر می کنیم.

جمالی پور گفت: در بحران کمتر مدیری جرات می کند وارد کار شود اما مدیران صنعت آب و برق ما ریسک بزرگ را به جان خریدند تا کارهای بزرگ پیش برود.

او بیان کرد: سد نهب کار سنگینی بود و از همه ظرفیت های استان استفاده کردیم تا آبگیری شود و سد بالاخانلو را پس از مدتها در اولویت قرار دادیم و امروز تخصیص دارد.

استاندار قزوین یادآور شد: فقط مدیران کاردان می توانند در شرایط سخت و بی پولی کار کنند و برخی مدیران ما شق القمر کردند.

او گفت؛ در شرایطی که منابع آب زیر زمینی ما محدود است اجرای طرح پساب یک ضرورت محسوب می شود و از آن حمایت می کنیم.

استاندار قزوین افزود: مشارکت آریان فولاد در خرید پساب می تواند آینده طرح توسعه را ممکن کند و تا زمانی که شهر بویبن زهرا وجود دارد این پساب هست و کارخانه هم می تواند از آن استفاده کند.

در پایان قرارداد فروش پساب تصفیه خانه فاصلاب شهر بویین زهرا به حجم دو هزار مترمکعب با ‌کارخانه ذوب آهن آریان فولاد امضا شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان