تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی

دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوره تا روز ۲۵مرداد ماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی، ضمن اعلام تمدید مهلت فراخوان این رویداد هنری گفت: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران با هدف حمایت از هنر فاخر خوشنویسی و هنرمندان و پیشکسوتان این هنر ناب ایرانی و در راستای توسعه و ارتقای جایگاه خوشنویسی در کشور به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می شود.

اسماعیلی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره طبق فراخوان تا 15مرداد ماه اعلام شده بود اما با هماهنگی‌های به عمل آمده و به دلیل استقبال جامعه هنری، دبیرخانه دوسالانه مهلت ارسال آثار را تمدید کرد و هنرمندان می‌توانند تا تاریخ 25مرداد ماه برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی توضیح داد: اعتلای بیش از پیش جایگاه هنر خوشنویسی در سطح ملی، ایجاد بستری مناسب برای عرضه و ارائه ظرفیت ها و قابلیت های ارزشمند هنر خوشنویسی، زمینه‌سازی رشد و بالندگی هنرمندان خوشنویسی ایران، رشد فرهنگ دیداری مردم جامعه در ارتباط با هنر خوشنویسی، توسعه و گسترش ارتباطات هنری در میان هنرمندان خوشنویس و مابین خوشنویسان و مخاطبان ورونق بخشی و توجه ویژه به ارتقاء اقتصاد هنر خوشنویسی و معرفی هنرمندان از دیگر اهداف این رویداد است.

او گفت: تا کنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد بزرگ هنری اقدام کرده‌اند که نشان از علاقمندی و اثرگذاری  این دوسالانه در حوزه خوشنویسی کشور دارد و قطعاً با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش می یابد.

دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در پایان بیان کرد: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران از روز 21مهرماه همزمان با روز ملی خوشنویسی به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان