صحبت‌های چمران و سلیمانی در حاشیه شورای شهر چه بود؟/ یک عده را تهدید کردند

ایلنا نوشت:رییس شورای شهر تهران از پشت پرده انتخاب شهردار تهران سخن گفت.

صحبت‌های چمران و سلیمانی در حاشیه شورای شهر چه بود؟/ یک عده را تهدید کردند

در حاشیه برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای ششم و انتخاب هیات رئیسه، اظهارات مهدی چمران در گفتگو با نرجس سلیمانی در مورد انتخاب شهردار با حاشیه های قابل تاملی همراه بود. مهدی چمران که اطلاعی از روشن بودن میکروفن خود نداشت در پاسخ به انتقادات نرجس سلیمانی  مبنی بر اینکه کاش رای های ما شفاف و آشکار بود و این مسأله پیش نمی آمد، پاسخ داد: من دیشب یکی از بدترین شب ها را داشتم، حتی از جنگ بدتر بود. آنقدر ناراحت شدم از اینکه اسامی اینگونه منتشر شده است در حالی که( از قبل) این همه ما اعلام کرده بودیم. 

سلیمانی در واکنش به گفته های چمران ادامه داد: اگر رای گیری به صورت شفاف و در روز یکشنبه انجام می شد بهتر بود.که چمران در واکنش گفت: عده ای فشار می آورند.

سلیمانی در ادامه افزود: عده ای از دوستان از اول رایشان این نبود. رایشان اشتباه رفته و باید از رای خود صیانت کنند و بهتر است موضوع شفافیت را خودمان شروع کنیم. چه اشکالی دارد رای آشکار باشد.

که چمران در واکنش تاکید کرد: البته در قانون نوشته شده رای را مخفی بگیرید که این هم دلایلی دارد. یک عده را می ترسانند، اصلا تهدیدشان کردند. همین حالا که رای مخفی هم دادند، به آنها گفتند اگر رای ندهید چنین می کنیم! و به من گفتند و من چند وقت پیش تذکر دادم که این کارها را نکنید و شما آن موقع تشریف نداشتید.

47237

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان