پیشرفت ۱۸ درصدی اجرای پروژه بهسازی محور غیزانیه به هفتکل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هفتکل با اشاره به حجم ۱۱۰ هزار مترمربعی بهسازی محور غیزانیه به هفتکل که برای آن ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود، گفت: در حال حاضر روند اجرای این پروژه با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی، همچنان ادامه دارد.

پیشرفت 18 درصدی اجرای پروژه بهسازی محور غیزانیه به هفتکل

حسین دهه پور در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در هفتکل، از ادامه عملیات لکه گیری و بهسازی محور مذکور خبر داد و اظهار کرد: پروژه یاد شده، با اجرای20 هزار مترمربع دیگر روند اجرایی خود را طی می کند.

وی افزود: با اتمام این پروژه که در ادامه روند ارتقاء سطح کیفی راهها انجام می شود تا 90 درصد خرابی این محور مهم استان و کشور پوشش داده می شود.

به گفته ی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هفتکل، در سه سال گذشته 8 پروژه لکه گیری و بهسازی در محور شریانی سه راهی غیزانیه – هفتکل - باغملک انجام و به اتمام رسیده است.

دهه پور؛ تصریح کرد: محور غیزانیه - هفتکل از محورهای شریانی و پرتردد استان و قسمتی از کریدور خوزستان - چهارمحال و بختیاری به اصفهان است که روزانه به طور میانگین 8 هزار تردد وسایل نقلیه در آن به ثبت می رسد.

وی یادآور شد: حجم ترددها در محور یاد شده درروزهای پایان هفته و تعطیلات، تا میزان 10 هزار تردد افزایش می یابد که از این میزان، 35 درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی گفت: شهرستان هفتکل با 120 کیلومتر محور شریانی، سهم عمده ای از محورهای شریانی استان را دارا است که بر همین مبنا در سه سال گذشته حدود 500 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و ایمن سازی مسیر غیزانیه- هفتکل- باغملک صرف شده است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان