وکیل آنلاین کیفری

با گسترش و توسعه ارتباطی در جهان در حال حاضر بسیاری از کارها در نهایت سرعت انجام می شود یکی از این امور دسترسی به وکیل است که می توان در کوتاهترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کرد.

وکیل آنلاین کیفری 

در تمام نظام های حقوقی دنیا برخی افعال و ترک فعل ها را برای افراد با مجازات همراه کرده است. برای ارتکاب جرم و تحقق آن نیازی نیست لزوما شخصی که عادتا بزهکار به شمار می رود دست به این کار بزند گاهی افرادی هم که تا حال هیچگونه کار خلاف قانونی را مرتکب نشده اند مرتکب جرم می شوند. در قانون مجازات اصلی داریم تحت عنوان اصل قانونی بودن جرم و مجازات ها به این معنا که تا زمانی که قانون گذار در قالب قانون مقرر نکند چه چیزی جرم است فرد برای هیچ فعلی قابل مجازات نیست.در اصطلاح فقهی به آن قبح عقاب بلا بیان میگویند.


مشاوره آنلاین با وکیل کیفری


 در زمینه حقوق جزایی یا جنایی با دو قانون روبرو هستیم: 
1. قانون مجازات اسلامی.
2. قانون آیین دادرسی کیفری.


به اصطلاح قانون مجازات را قانون بزه دیده می نامند و قانون دادرسی کیفری را قانون بزهکار می نامند زیرا در اینجا مقرراتی غالبا برای حفظ حقوق بزه دیده در نظر گرفته شده مثل حق تفهیم اتهام، حق دسترسی به وکیل و... همچنین نهاد های ارفاقی در قانون آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات نیز وجود دارند که می تواند  متهم یا مجرم را به زندگی اصلی خود برگرداند.
لذا در زمینه اتهام های وارده مشاوره با وکیل کیفری برای فرد لازم است که از کم و کیف کار آگاه شود. وکلا و مشاوران کیفری در سامانه مشاوره آنلاین وکیل تاپ به صورت آنلاین و فوری می توانند در مسائل پیش آمده برای شما کمک کار باشند.

مشاوره کیفری آنلاین

دسترسی آنلاین به وکیل کیفری


با گسترش و توسعه ارتباطی در جهان در حال حاضر بسیاری از کارها در نهایت سرعت انجام می شود یکی از این امور دسترسی به وکیل است که می توان در کوتاهترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کرد.
وکیل کیفری کسی ست که در زمینه حقوق جزا و جرم شناسی متخصص است و می تواند افراد را در دادگاهها و دادسرا های کیفری کمک کند. وکیل آنلاین هم در زمینه توسعه حق دسترسی به وکیل و هم برای مزیت فوری بودن می تواند بسیار به حال افراد جامعه مناسب باشد.

مشاوره کیفری آنلاین ترک انفاق


نفقه از این جهت که قانون گذار بر روی آن حساسیت خاصی دارد هم از نظر حقوقی قابل پیگیری می داند و هم از نظر کیفری مردی که ترک انفاق کرده است را مستحق مجازات می داند.
اگر زن می خواهد شکایت کند با مرد مورد شکایت واقع شده است می توان با مشاوره و استفاده از وکلای کیفری  هم با ایشان مشورت شود و هم می توان وکالت دعوا و یا شکایت را به ایشان اعطا کرد.
ترک انفاق وقتی جرم به حساب می آید که مرد توانایی مالی دارد اما امتناع می کند از پرداخت لذا با مورد توجه قرار دادن این نکات می توان جریان پرونده را تغییر داد.

وکیل آنلاین کیفری برای جرم اینترنتی


با وجود این که به فضای اینترنت فضای مجازی گفته می شود اما در واقع حجم بسیار زیادی را از زمان افراد در آن سپری می شود و اگر در دنیای ملموس ممکن است جرمی اتفاق بیفتد در این حوزه ارتکاب جرم آمار بالاتری خواهد داشت جرایمی مانند کلاهبرداری، توهین، انتشار عکس های خصوصی و... مصادیقی از جرائم اینترنتی می باشند. .

وکیل آنلاین کیفری، رابطه نامشروع


رابطه نامشروع عمل مادون زنا می باشد و برای اثبات آن سخت گیری های زنا و... نیز وجود ندارد. رابطه نامشروع صرف حرف زدن زن و مرد نامحرم را شامل نمی شود این امر ممکن است در فضای مجازی هم باشد. که زن ممکن است بخواهد با شکایت و اثبات آن بخواهد عسر و حرج خود را برای زندگی با مرد اثبات کند و موارد دیگر که می توان از آن شکایت کرد.


موسسه حقوقی وکیل تاپ وکیل آنلاین کیفری


همانطور که گفتیم با توسعه ارتباطات در جهان دسترسی سریع تر به همه موارد امکان پذیر شده است از جمله این موارد حق دسترسی به وکیل که هم ضمنا از حقوق بشر ناشی می شود و هم در تمام نظام های دنیا از حقوق مسلم متهم می باشد برای دفاع از خود در برابر اتهام وارده. موسسه وکیل تاپ در راستای تخصص گرایی، این سامانه را تدارک دیده است تا حق دسترسی به وکیل و خدمات حقوقی در سراسر کشور بیشتر توسعه یابد.
لذا در این سامانه خدمات حقوقی مثل آشنایی با وکیل و تخصص وی یا مشاوره با متخصص هر حوزه به راحتی قابل دسترسی است که افراد می توانند در کوتاهترین زمان سوالات و راه کارهای حقوقی را از ایشان جویا شوند.


 در سامانه مزبور وکلای پایه یک در سراسر کشور در حوزه های مختلف از جمله:


کیفری مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، توهین، تصرف عدوانی، خلع ید، اعدام، مواد مخدر، قتل و قصاص و...
حقوقی مثل مسائل خانواده ( مهریه، طلاق، نفقه و...) بیمه، خرید و فروش ملک، تخلیه، خلع ید، مطالبه طلب و...
فعالیت می کنند. خدمات حقوقی مزبور به صورت آنلاین و فوری و هم به صورت متنی و چت و همچنین به  صورت تلفنی امکان پذیر می باشد.
از مزایای دسترسی به وکیل آنلاین صرف زمان کمتر و هزینه کمتر و در مقابل کمک به تصمیم گیری مناسب می باشد.

نویسنده : حسین زینالی وکیل پایه یک دادگستری ( وکیل کیفری )

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان