آموزش و تربیت سگ

همه منابع سرگرمی او را از پت شاپ خریداری و مدیریت کنید. روزانه باید حدود سه تا از اسباب بازی سگ را در اختیارش قرار بدهید.

آموزش و تربیت سگ بر اساس رفتار سگ ها طبقه بندی اجتماعی انجام می گیرد. وقتی او شما را راهنمایی می کند، شما از او پیروی می کنید. اگر او فکر کند که در این رتبه بندی، که نسبت به شما از مقام بالاتری برخوردار است، از دستورات شما اطاعت نمی کند. با این حال، اگر نقش رئیس را ایفا کنید و فرد غالب شوید، سگ شما به آموزش هایی که می‌خواهید به او بدهید، بهتر واکنش نشان می دهد چون در این صورت بیشتر می توانید او را مجاب کنید جوری که می خواهید رفتار کند.

اگر چنین شود، با او رابطه ای رضایت بخش و بدون دردسر خواهید داشت. ریاست به معنی قلدری کردن نیست. در ریاست معمولا سکوت، غالب است. رئیس، منابع را مدیریت می کند، با اعتماد به نفس است، به حرکت گروه جهت می دهد و کارها را تا هنگام به انجام رسیدن پیگیری می کند.
رئیس خوب بودن، بدون اینکه با زبان شرطی به او بفهمانید دقیقا از او چه انتظاری دارید، غیرممکن است.

ترکیب رفتارهای آموخته شده و ریاست درست است که نتایج بادوامی به بار می آورد که موجب رابطه ای توام با عشق و احترام متقابل می شود. سگ شما باید هرچیزی را خودش بدست بیاورد برای هر چیزی مثل ما کار کند. اگر یاد بگیرد برای به دست آوردن هر چیزی تلاش کند، می آموزد چیزی به آسانی به دست نمی آید. (اگر به او هر چیزی که می خواهد را بدهید، استیلاگر می شود).

این یعنی هنگامی که او دنبال توجه است، نباید او را نوازش کنید، به او غذا بدهید، با او حرف بزنید یا حتی با او تماس چشمی داشته باشید. او باید پیش از این که چیزی از شما بگیرد، یک دستورتان را به طور کامل اجرا کند. این قانون، کمی برای سگ های خدماتی متفاوت است.

سگ

نحوه غذا دادن به سگ

با آموزش و تربیت سگ تمامی جوانب غذا‌ خوردن او را کنترل کنید. حتی اگر بنا به خوردن یک لقمه از چیزی باشد، اول شما باید بخورید. او نباید پیش از اینکه به‌ او اجازه بدهید چیزی بخورد. او باید در هر وعده، غذای زیادی بخورد و تا زمانی که مجددا او را دعوت نکرده اید، دوباره شروع به غذا خوردن نکند. به او در یک مکان ثابت غذا ندهید. محیط غذا خوردن

او را کنترل کنید و به او در مکان های مختلف غذا دهید. به او یاد بدهید که باید غذا را بدست بیاورد. از ابزار های مختلف مانند انواع اسباب بازی‌ ها و پخش پراکنده غذا برای او استفاده کنید.

مدیریت کردن رفتار سگ ها

همه منابع سرگرمی او را از پت شاپ خریداری و مدیریت کنید. روزانه باید حدود سه تا از اسباب بازی سگ را در اختیارش قرار بدهید. او باید برای گرفتن آنها تلاش کند. این اسباب بازی ها باید به صورت چرخشی عوض شوند. وقتی شب می خواهید آن ها را جمع کنید او حتما باید ببیند که دارید این اسباب‌ بازی ها را کنترل می کنید.

آنها را جمع کنید و روز بعد دو یا سه اسباب بازی جدید که از پت شاپ خریداری کردید را به او بدهید. هر وقت تلاش کرد یکی از اسباب‌ بازی ها را نگه دارد یا موقعیت را کنترل کند، اسباب بازی را بردارید و به مدت یک روز ضبط کنید.

چند بار در روز کاری کنید مجبور شود از سر راهتان کنار برود. اگر در راهرو خوابیده بود، آرام پای خود را به این سو و آن سو حرکت دهید که از جایش بلند شود. کسی که دارای قدرت برتر است هیچ گاه برای عبور از جایی، راه طولانی را طی نمی کند. اجازه ندهید سگ شما با شما مثل یک خواهر یا برادر رفتار کند. والد او باشید. تسلط همراه با آرامش و سکوت بهترین نتیجه را می‌دهد. اصطلاح رفتار او توسط تذکر کلامی را برای زمانی بگذارید که واقعا لازم است.

تربیت سگ هنگام پیاده روی

اجازه ندهید قلاده را بکشد. اگر هنگام راه رفتن بخواهد حس ریاست را به دست بگیرد در همه جوانب دیگر زندگی هم همین کار را خواهد کرد. خودتان رئیس باشید. به او یاد بدهید که یا کنار شما یا پشت شما راه بیاید.

همچنین هنگام پیاده روی، مرتب او را متوقف کنید و به او دستور بدهید. تا هنگامی که به او اجازه نداده‌اید که دوباره پاشنه بزند، نگذارید برخیزد. اگر جلوتر رفت یا بلند شد، از تذکر کلامی "نه" استفاده کنید و دوباره دستور خود را تکرار کنید. آرام و با اعتماد به نفس باشید.

خشم شما باعث می‌شود او فکر کند دارد بازی را می برد. به او دستورات دقیق بدهید. فقط زمانی به او جایزه بدهید که در اولین اقدام دستور شما را به صورت کامل اجرا کرد. آموزش راه رفتن با قلاده و دستور پاشنه زدن معمولا باید به کمک مربی حرفه ای تربیت سگ انجام پذیرد اما اجرای راه کارهای بالا برای شروع، خوب است. از صدور دستوراتی که هنوز کاملا آموزش داده نشده یا شرطی‌سازی نشده اند بپرهیزید.

دسترسی به تمام درها و راه های ورود و خروج را کنترل کنید. این، سگ را مجبور می‌کند دنبال راهنمایی شما باشد و قدم های بعدی‌ اش را هم با توجه به راهنمایی های شما اجرا کند.
همیشه قبل از این که  قلاده سگ را باز کنید، او را مجبور کنید چند تا از دستورات شما را به طور کامل اجرا کند و در حین اینکه تلاش می‌کند از قلاده رها شود، مرتب او را صدا کنید. به او دستور بدهید که نزد شما بیاید و بنشیند. پس از انجام این کارها، قلاده او را باز کنید تا به بازی ادامه دهد. اگر بلافاصله کارهایی که گفتید را انجام داد به او جایزه بدهید.

سگ

روش های بازی کردن با سگ

باز‌ی ها را کنترل کنید. در تمام بازی ها مانند بازی بگیر و بیار ، کشیدن و پرتاب اسباب‌بازی و بازی وسطی شما باید آغازگر بازی و کسی باشید که قوانین را تعیین می کند. هر موقع که خودتان دوست داشتید بازی را شروع و متوقف کنید نه زمانی که او از شما در خواست کرد. اگر به حرف شما گوش نکرد به او بی‌محلی کنید و محل را ترک کنید.

هیچ وقت نگذارید شما را گاز بگیرد. اگر هنگام بازی، آموزش یا حتی نوازش، سعی کرد شما را گاز بگیرد به او تذکر زبانی شدید بدهید. بگویید:«اِ اِ یا نه» و برای چند ساعت از او دور شوید. او را نوازش نکنید، با او حرف نزنید و ارتباط چشمی برقرار نکنید.

اگرچه انجام این کارها با وجود عشقی که به او دارید آسان نیست، اما اگر الان این مسائل را یاد بگیرد کمک می‌کند بعدها آزادی بیشتری داشته باشد. ترجیح می‌دهید الان قانون هایی وضع کنید و به او صحیح و غلط را یاد بدهید یا اینکه ببینید بقیه را گاز می‌گیرد و به آن ها آسیب می‌زند؟

آموزش به سگ

در تمام طول زندگی اش باید اطاعت از دستورات را به او آموزش بدهید. این باید جزئی از برنامه روزانه تان باشد. او در راهرو منتظر می ماند، وقتی او را دعوت کردید داخل ماشین می شود، و وقتی او را صدا کردید پیش شما می آید و غیره. وقتی اصول ابتدایی را یاد گرفت، برای تحریک ذهنش به او دستورات جدید و پیشرفته بدهید.

بچه های انسان، 18 سال به مدرسه می‌روند. بعضی از آنها چهار سال دیگر یا بیشتر از آن را در دانشگاه یا مدرسه کسب و کار می گذرانند. یک دوره 6 هفته ای، جهت آموزش سگ برای پیروی از دستورات یا چند جلسه کلاس خصوصی اگرچه پایه‌ خوبی را فراهم می کند، کافی نیست. باید آنچه یاد گرفته است را تمرین و تلاشش را بیشتر کند. به سگتان فرصت بدهید که موفق شود و به او یاد بدهید صحیح را از غلط تشخیص دهد.

خیلی به آراستگی سگتان رسیدگی کنید. گوش هایش را تمیز کنید. او را لمس کنید و پنجه هایش را در دست بگیرید. او را بغل کنید و کمک کنید به محدودیت ‌ها عادت کند. در مقابل، گله نیز به رئیس یا همان والد، اعتماد کامل دارد. برای اینکه سگ به شما به چشم رئیس نگاه کند، باید ابتدا اعتماد، وفاداری، عشق واحترام او را توسط تعیین حد و حدود، قوانین، محدودیت ها و شرطی سازی رفتار های خوب بدست آورید.

افتخارات پت شاپ ژیوان

بزرگترین پت شاپ ایران

ایجاد شعبه در نقاط مختلف برای دسترسی سریعتر

تنوع بالای برند و محصول

گارانتی محصولات

تخفیف و هدایای ویژه

ارسال سریع

اصالت کالا

صداقت در فروش

قیمت مناسب

مشاوره رایگان

افتخار اعتماد بیش از ٦٠٠٠٠ مشتری

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.

شعب پت شاپ ژیوان

شعبه سعادت آباد

تهران، سعادت آباد، بلوار کوهستان، روبروی اوپال، خیابان امام صادق، نبش ارغوان دوم

تلفن : ٠٢١٢٢٠٩٦٣٤١

شعبه هروی

تهران، پاسداران، میدان هروی، بلوار پناهی نیا، نبش هفتم، پلاک ١٣٦

تلفن: ٠٢١٢٦٧٥١٧٨٢

شعبه ولیعصر (مرکزی)

تهران، خیابان ولیعصر، ٢٠٠ متر بالاتر از سه راه عباس اباد، بین کوچه پردیس و نادر، پلاک ٢٠٩٥

تلفن: ٠٢١٨٨٧١٠٨٠١

شعبه تجریش

تهران، تجریش، خیابان غلام جعفری، روبروی هایپرمی

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۳۸۲۵۳

منبع: www.zivanpet.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان