معرفی تفریحات کیش

سایت کیش تک یک سامانه جامع تخفیف گروهی برای خرید کلیه تفریحات دریایی و غیر دریایی کیش و دیگر خدمات گردشگری به صورت آنلاین است که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارد.

مقدمه

جزیره زیبای کیش یکی از محبوب ترین مناطق توریستی ایران است که سالانه میلیون ها گردشگر به آن سفر می کنند. بسیاری از گردشگران بیشتر وقت خود را در مراکز خرید سپری می کنند و از تفریحات بی نظیر این جزیره بی خبر هستند. تفریحات کیش شامل تفریحات آبی و غیرآبی است که همه افراد با هر سنی می توانند از آن لذت ببرند. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش بپردازیم تا هنگام سفر به این جزیره از آن ها بهره ببرید.

تفریحات کیش

بهترین تفریحات کیش

غواصی

غواصی یکی از محبوب ترین تفریحات آبی محسوب می شود. رفتن به زیر آب و تماشای موجودات دریایی گوناگون از فاصله نزدیک، لذت خاصی دارد. این جزیره دارای سایت های غواصی مختلفی است که عمق غواصی در آن ها از 6 متر تا بیش از 30 متر متغیر است. همچنین در این سایت ها دوره های آموزش غواصی نیز برگزار می شود. بهتر است بدانید، مرجان های زیبایی در کف آب سواحل شرقی کیش وجود دارد که آن را به مکان مناسبی برای غواصی و عکاسی تبدیل کرده است.

غواصی کیش

اسکوتر زیردریایی

امروزه به جز غواصی، روش های دیگری جهت گشت و گذار در زیر آب وجود دارد؛ یکی از آن ها استفاده از اسکوتر زیردریایی است. این وسیله شبیه به دوچرخه با یک موتور کوچک است که عملکردی شبیه به زیردریایی دارد، با این تفاوت که هر کدام از آن ها مخصوص یک نفر است. اسکوتر زیردریایی برای افرادی مناسب است که تجربه غواصی در زیر آب را ندارند و به کمک آن می توانند خیلی راحت و بدون نیاز به داشتن مهارت های غواصی، در زیر دریا به حرکت در بیایند.

جت اسکی

جت اسکی از قدیمی ترین تفریحات آبی کیش است. در این تفریح یک جت اسکی در اختیار شما قرار می گیرد تا از گشت دریایی با سرعت بالا لذت ببرید. توجه داشته باشید که کودکان حق استفاده از این وسیله را ندارند.

شاتل و بنانا

«شاتل» یک تیوب در اندازه های مختلف است که یک قایق آن را روی آب می کشد. شاتل در انواع یک نفره و چند نفره موجود است. «بنانا» یک تیوب موزی شکل است که افراد به صورت پشت سر هم روی آن می نشینند و توسط یک قایق تندرو کشیده می شود. استفاده از شاتل و بنانا برای افراد بالای 7 سال، خانم ها و آقایان آزاد است و قیمت بلیط آن نیز نسبت به دیگر تفریحات آبی کیش مناسب است.

تفریحات کیش

فلای برد

نیروی محرکه بالا برنده فلای برد توسط یک شلنگ که از جت اسکی به فلای برد متصل است، انتقال پیدا می کند و شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد. این وسیله به کمک پمپاژ و فشار آب به شما امکان مانور می دهد. شما می توانید با آن تا ارتفاعی حدود 10 متر بالاتر از سطح آب بروید و آزادانه پرواز کنید. فلای برد نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری شما دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز حفظ کنید.

فلای برد

پاراسل

پاراسل یکی دیگر از تفریحات مهیج جزیره محسوب می شود و برای افرادی مناسب است که به پرواز کردن بر فراز دریا علاقه دارند. پاراسل چتری رنگارنگ است که به یک قایق تندرو متصل شده و بر اثر سرعت بالای قایق، به بالا رانده می  شود و سرنشینان را نیز با خود بالا می برد. برخی به دلیل شباهت ظاهری، به آن بالون سواری نیز می گویند.

پدل برد

پدل برد یک شناور مخصوص حرکت روی آب است که در آن، فرد بر روی یک تخته بزرگ ایستاده و از یک پارو برای حرکت در آب استفاده می کند. پدل برد شبیه به یک تخته موج سواری است اما با آن تفاوت دارد. پدل برد فعالیت آرام بخشی است که موجب تقویت عضلات و تعادل بدن نیز می شود. در این تفریح باید تا حدی روی تعادل خود تمرکز کنید.

پارک آبی اوشن

پارک آبی یکی از جاذبه های بسیار دیدنی در جزیره کیش است که شامل امکانات و بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده مختلفی مانند سرسره های آبی بزرگ، سقوط آزاد، دریاچه مصنوعی، حمام بخار، جکوزی، سونا خشک و غیره است. تفاوت آن با دیگر پارک های آبی کشور در این است که در فضایی رو باز و در کنار ساحل احداث شده است. در این مجموعه رستوران، فست  فود، کافی  شاپ و سرویس بهداشتی وجود دارد تا شما اوقات بهتری را تجربه کنید. استفاده از این پارک آبی برای خانم ها و آقایان در سانس هایی که در طول هفته تعیین شده، امکان پذیر است.

پارک آبی اوشن

کشتی تفریحی

گشت و گذار در خلیج فارس همراه با کشتی های تفریحی ، یک تجربه عالی و منحصر به فرد را به شما می دهد. بعضی از کشتی های این جزیره دارای کف شیشه ای هستند تا شما بتوانید عمق دریا را ببینید؛ این کشتی  ها به کشتی تفریحی آکواریوم نیز معروف هستند. کشتی های تفریحی در آب های اطراف جزیره همراه با گشت دریایی، کنسرت موسیقی زنده، پذیرایی و سرو شام هستند. یکی از بهترین زمان ها برای استفاده از این کشتی ها، غروب آفتاب است؛ چراکه تماشای دریا و غروب آفتاب روی عرشه، واقعا لذت بخش است. اگر به دنبال داشتن اوقات خوش در کنار خانواده و یا دوستان خود هستید، این تفریح را از دست ندهید.

رستوران موزیکال

تعداد زیادی از رستوران های جزیره کیش دارای موزیک زنده هستند. پخش موزیک زنده در وقت صرف نهار و شام، لذت خوردن را دو چندان می کند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، کبابی، فست فود و غیره در رستوران های موزیکال کیش ارائه می شود. غذای دریایی در جزیره به عنوان یک غذای سنتی محسوب می شوند؛ این غذاها از صید روز تهیه شده و دارای طعمی لذیذ و به یاد ماندنی هستند. به شما توصیه می کنیم حتما از غذاهای دریایی نیز سفارش دهید.

جنگ های شبانه

جنگ و کنسرت شبانه کیش یکی از یکی از قدیمی ترین تفریحات این جزیره محسوب می شوند که گردشگران لذت زیادی از آن می برند. جنگ های کیش شامل استندآپ کمدی، نمایش کمدی، اجرای زنده موسیقی، شعبده بازی، حرکات آکروباتیک و دیگر برنامه های مفرح است. این جنگ ها در نقاط مختلف شهر با تیم های متفاوت و اجراهای متفاوت، از ساعت 12 تا نیمه های شب برگزار می شوند.

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینک یا پرش از ارتفاع، یکی از مهیج ترین تفریحات کیش محسوب می شود. بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش 40 و 60 متری است.

سافاری

گشت و گذار در صحرا با استفاده از ماشین های مخصوص، یکی از تفریحات محبوب در سراسر جهان است. کیش هم مناطق بیابانی زیادی دارد که آن را برای پرداختن به این تفریح مناسب می کند. تورهای سافاری کیش در مناطق بیابانی این جزیره و با استفاده از ماشین های مدل بالایی مانند لندکروز، لندرور و غیره برگزار می شود. علاوه بر این، افراد با ماشین های دو نفره مخصوص می توانند باگی سواری کنند.

سافاری

خرید خدمات تفریحات کیش با تخفیف

سایت کیش تک یک سامانه جامع تخفیف گروهی برای خرید کلیه تفریحات دریایی و غیر دریایی کیش و دیگر خدمات گردشگری به صورت آنلاین است که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارد. با تهیه بلیط از سایت کیش تک، می توانید از تخفیف ویژه بهرمند شوید. خدمات موجود در سامانه کیش تک، همیشه و در همه روزهای سال حتی روزهای تعطیل ارائه می شود. برای رزرو هر یک از تفریحات مورد نظر خود به آدرس https://kishtak.com/ مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان