فکری: شنیده‌ام که مجیدی شب‌ها در اردوی دبی نبود!

فارس نوشت: سرمربی پیشین استقلال گفت:شنیده ام هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردوی دبی نظم نداشتند و شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند.

فکری: شنیده‌ام که مجیدی شب‌ها در اردوی دبی نبود!

محمود فکری در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال برای این بازی از قبل ترسیده و از پیش باخته بود. همان پیج‌هایی که توسط آقایان ما را زدند با دست خودشان، خودشان را زدند. الهلال را بزرگ کردند تا فضا را برای فرار رو به جلو آماده کنند که اگر باختند،‌ بگویند این تیم بازیکنان میلیون دلاری داشته و باید به آن می‌باختیم!

وی تصریح کرد: با این حال بازیکنان در بازی تازه متوجه شدند الهلال آن غولی که ساخته شده بود نیست. با همان ترسی هم که بازی می‌کردند چه در نیمه اول و چه بعد از اینکه دو گل خوردند موقعیت ساختند ولی به هر حال دیر شده بود. آمادگی ذهنی، شجاعت و نترس بودن باید از قبل به وجود می‌آمد.

هافبک اسبق استقلال با اشاره به کیفیت الهلال عربستان گفت: الهلال در حد و اندازه‌ای نبود که استقلال از آن بترسد. استقلال هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی دارد. تیمی نیست که بخواهد دست و پا بسته باشد. مطمئنا الهلال هم از نام استقلال می‌ترسید اما فضایی که خودی‌ها برای استقلال درست کرده بودند، برای الهلال در عربستان درست نشده بود.

وی افزود: در بازی‌ای که می‌توانستیم حتی برنده بیرون بیاییم، این اتفاق افتاد. بازیکنان تیم هم بعد از بازی گفتند آن طور که الهلال را بزرگ کرده بودند، نبود. متأسفانه آدم‌های خودشان جوی به راه انداختند و می‌خواستند مردم را برای باختن آماده کنند که تاوان سنگینی داشت.

فکری اضافه کرد: غیر از این مسائل امیدوارم چیزهایی که شنیدم صحت نداشته باشد. در حالی که فکر نمی‌کنم شنیده‌های من دروغ یا غلط باشد. شنیدم که هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردو نظمی نداشتند. شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند. تیمی که برای چنین بازی مهمی می‌خواهد آماده شود و چند روز زودتر به اردو رفته باید از همه لحاظ در قرنطینه باشد و از نظر ذهنی، روحی و جسمی آماده شود. من حتی از درون تیم شنیدم که سرمربی شب‌ها در اردو نبود. بازیکنان هم آن طور که باید کنترل نشدند شاید گفتند ما که می‌بازیم، حداقل زیاد غصه نخوریم!

وی با اشاره به برخورد زشت و زننده برخی با پرویز مظلومی در فرودگاه عنوان کرد: رفتارهای بیشرمانه، گستاخانه و دور از اخلاق و انسانیت را در فرودگاه دیدیم. خیلی وقیحانه رفتارهایی را انجام می‌دهند که در طول تاریخ استقلال ندیده‌ایم. در چشم پیشکسوت به او بی‌احترامی می‌کنند. در حالی که جوابگوی این باخت‌ها باید کادر فنی باشد نه عضو هیات مدیره.چون مظلومی گفت ما به حرف کسی گوش نمی‌کنیم و خودمان برای باشگاه تصمیم می‌گیریم، شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.  ارتش فحاش‌شان در فضای مجازی، مقابل باشگاه، در فرودگاه، در تمرین و هر جایی که بتوانند دسترسی پیدا کنند، می‌آیند و اینقدر بیشرمانه توهین می‌کنند.

کاپیتان اسبق استقلال در انتقاد از رفتار منفعلانه پیشکسوتان این تیم اظهار داشت: من واقعا از سکوت پیشکسوتان استقلال متاسف و ناراحتم. چطور سکوت می‌کنند؟ پرویز مظلومی یک روز بازیکن این تیم بوده، یک روز مربی و سرمربی، یک روز سرپرست و الان هم به عنوان عضو هیات مدیره کار می‌کند. هر کدام از پیشکسوتان ممکن است روزی برگردند و در استقلال جایگاهی پیدا کنند. آیا دوست دارند وقتی به آنها بی‌احترامی می‌شود همه استقلالی‌ها سکوت کنند؟ تا کی می‌خواهید سکوت کنید و حرفی نزنید؟

فکری افزود: آیا این گستاخی‌ها زمان امیر قلعه‌نویی یا خود مظلومی یا منصوریان، مرفاوی، مربی‌های خارجی و حتی خود من دیده می‌شد؟ الان بیشرمانه می‌تازند و به هر شکلی فحاشی می‌کنند. کسی هم جلودارشان نیست. استقلال گرفتار زالویی شده که همه استقلالی‌ها باید دست به دست هم بدهند و آن را از کار برکنار کنند.

فکری: شنیده‌ام که مجیدی شب‌ها در اردوی دبی نبود!

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: یک تیم چقدر باید نتیجه نگیرد؟ سال قبل به خاطر قهر کردن آقایان یک قهرمانی را از دست دادیم. امسال هم از قهرمانی دور ماندیم. چقدر باید به این آدم‌ها فرصت داده شود؟ اینکه همه طرفداران و پیشکسوتان سکوت می‌کنند و منتظرند اوضاع و احوال تیمشان درست شود و قهرمانی بیاورد، شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر در اردوی تیم رقیب آرامش و شجاعت وجود دارد، به خاطر این است که خیلی چیزها را تحمل کردند و الان به آرامش رسیده‌اند که یکدلی و اتحاد منطقی وجود دارد. زمان خود من همه انتقاد می‌کردند، همه کارشناس و دلسوز استقلال شده بودند، الان چرا سکوت می‌کنند؟ فقط از ترس اینکه فحش نخورند؟ الان هم زمانی است که استقلال گرفتار یک معضل بزرگ شده و همه باید کمک کنند تا این تیم نجات پیدا کند. استقلال را غصب و تسخیر کرده‌اند، باید نجاتش بدهیم.

فکری  تاکید کرد:ملکیان یکی دو مصاحبه‌ کرده و دوباره همین زامبی‌ها شروع به فحاشی کردند! مگر هیات مدیره قدرت تصمیم‌گیری ندارد؟ هر پیشکسوتی صحبت کرده علیه او فحاشی کردند، این یعنی استقلال غصب شده و این تیم را با فحاشی‌ها در اختیار خودشان گرفته‌اند. همه را با این روش می‌ترسانند و به این ترتیب استقلال درست شدنی نیست. مردم و طرفداران واقعی هم وقتی ما را می‌بینند، مطالبه‌گر می‌شوند که چرا استقلال چنین شرایطی دارد. اگر می‌خواهیم استقلال این طور نباشد، همه باید کمک کنیم، سکوت استقلالی‌ها معنا ندارد. نمی‌دانم چرا همه سکوت کرده‌اند که آقایان هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. همه از پشت پرده کارهایی که با من کردند اطلاع دارند. الان هم اگر بخواهند با مربی جدیدی صحبت کنند، می‌گوید ممکن است همان بلایی که سر فکری آوردند سر ما هم بیاورند. حتما کارهایی شده که می‌گویند، اما متأسفانه لب‌ها را دوخته‌اند و کاری نمی‌کنند.

فکری تصریح کرد: عده‌ای از پیشکسوتان به خاطر ترس از فحش خوردن چیزی نمی‌گویند، عده‌ای به خاطر از دست ندادن فالوئر و عده‌ای هم به خاطر اینکه دوست دارند چند بچه به آنها ماشاءالله ماشاءالله بگویند. با این شرایط چطور منتظریم استقلال قهرمان لیگ یا جام حذفی یا آسیا شود؟‌ وقتی تیم هیولای درون داشته باشد، نمی‌تواند قهرمانی به دست بیاورد. هر بار هم یک بهانه و یک مقصر می‌آورند، نمی‌دانم استقلالی‌ها تا به کی می‌خواهند گول این حرف‌های بچگانه را بخورند؟

سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه پس از تمدید قرارداد قطع همکاری شد و پور موسوی را به عنوان سرمربی جدید این تیم نفتی اعلام کردند، گفت: در جلسه‌ای حاضر شدیم و بندهایی را مطرح کردند، یکی دو نفر از بزرگان فوتبال و همچنین شرکت نفت هم در این جلسه حضور داشتند. همان دو عضو شرکت نفت خودشان گفتند اگر می‌خواهید این بندها را اضافه کنید، بندهایی را هم بگذارید که دو طرفه باشد. مگر استقلال یا پرسپولیس یا سپاهان است که سه باخت پیاپی ندهد؟

وی اضافه کرد: مگر مسائل مالی‌تان همیشه منظم است یا پشتیبانی دارید که چنین بندهایی می‌خواهید قرار بدهید؟ 22 امتیاز در نیم فصل گرفتن، یعنی تیم چهارم یا پنجم جدول، من به آنها گفتم شما من را نمی‌خواهید. بعد از آن هم مشخص شد با پورموسوی هماهنگ کرده بودند. تا ساعت 4 و 5 که ما در جلسه بودیم، بعد دیدیم همان شب عکس انداختند و منتشر کردند؛ یعنی نشسته بودند و مذاکره کرده بودند. همه کارها را انجام دادند، حتی با محمد طیبی هم هماهنگ کرده بودند. او به تهران آمده بود و قرارداد بستند. مشخص بود که کارها را از قبل چیده بودند.

فکری در خصوص مشکلاتی که بین پورموسوی و نفت مسجدسلیمان به وجود آمد، گفت:‌ من را با این بندها فراری دادند، شنیدم پورموسوی هم لیستی داده بود، با نفرات مورد نظر او صحبت می‌کردند و با مبالغ پایین آنها را فراری می‌دادند و نفرات خودشان را ظاهرا جذب می‌کردند. مدیرحقوقی باشگاه که در مذاکرات حضور دارد، دوست دارد هر سال خودش تیم را ببندد. در جلسه‌ای که حضور داشتیم می‌گفت به جان مادرم نمی‌خواهم باشم. اینجا اوضاع خوبی ندارد. بعد هم جلسه را بهم زدند و رفتند، اما شب دیدیم در عکس با پورموسوی و طیبی حضور دارد.

فکری: شنیده‌ام که مجیدی شب‌ها در اردوی دبی نبود!

وی تصریح کرد: بعد از بازی با آلومینیوم با هم از اراک برگشتیم، می‌گفت من دیگر آنجا نیستم، خودم چند بار به او زنگ زدم و گفتم شما بچه مسجد سلیمان هستید، بیا و کمک کن. گفت؛ نه، من دیگر نیستم. این تیم شکل ندارد، پولم را ندادند و... در همان جلسه هم چند بار بلند شد، می‌گفت جلسه دارم و می‌خواهم بروم که باعث شد با او تند صحبت کنم. چه اتفاقی افتاد که وقتی من را فراری داد همه چیز خوب شد و خودش در همه جلسات بود.

مربی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا در فصل جدید به فعالیتش ادامه می‌دهد، گفت: تیم‌های لیگ برتری مربیان‌شان را گرفته‌اند. از زمانی که بازی‌ها تمام شد، خیلی از تیم‌های لیگ یکی که برنامه صعود، تشکیلات، سازماندهی و ساختار خیلی قوی داشتند، با من صحبت کردند اما گفتم فعلا با توجه به اتفاقاتی که برایم چه در استقلال و چه در نفت مسجدسلیمان افتاد کمی استراحت کنم، تا ببینم در آینده خدا چه می‌خواهد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان